بهترین برنامه برای ادیت عکس آیفون

برنامه ادیت عکس آیفون

علاقمندان به عکاسی می‌ دانند که هر عکس خوب نیازمند یک سوژه و شرایط محیطی مناسب و در نهایت یک اپلیکیشن خوب است. همه افراد می ‌توانند بدون داشتن مهارت چندانی و تسلط به برنامه های عکاسی، یک عکس خوب و زیبا بگیرند. ما در این مقاله به سراغ برنامه ها و اپلیکیشن های ادیت عکاسی مختص گوشی های آیفون رفته ‌ایم تا آنها را به شما معرفی کنیم. شما می‌ توانید با این اپلیکیشن ها یک عکس زیبا را خلق کنید، پس با ما همراه باشید.

 

برنامه ادیت عکس آیفون چیست ؟

برنامه های متفاوتی برای ویرایش عکس آیفون عرضه شده‌ اند، اما لازم به ذکر است که کیفیت عملکرد این برنامه ها نیز شبیه به هم نیست. با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی همانند اینستاگرام، عکسبرداری حرفه ای با گوشی بسیار رایج شده است. بسیاری از افراد برای بالا بردن کیفیت عکس خود از برنامه های ویرایش عکس کمک می‌ گیرند. برنامه هایی مختص به گوشی های آیفون وجود دارد که می‌ توانید با استفاده از آن ها ویرایش عکس را به صورت حرفه ‌ای با گوشی خود انجام دهید. این اپلیکیشن ها سبک های متفاوتی دارند. مثلا  VSCO فیلتر های بسیار جذابی دارد و اپلیکیشن Enlight بیشتر حالت طنز مانند را به عکس هایتان می ‌دهد. برنامه ادیت عکس آیفون

 

معرفی برنامه های ویرایش و ادیت عکس آیفون

اکنون سوال این است که کدام برنامه ویرایش عکس آیفون کیفیت عملکرد بهتری دارد؟ ما در ادامه با تسلط بر سیستم عامل آیفون توانسته ایم چند برنامه برتر را به شما عزیزان معرفی کنیم. اگر در هر بخش سوالی داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. برخی از برنامه های ویرایش عکس آیفون عبارتند از:

  • Snapseed

یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه ویرایش عکس برای گوشی آیفون  snapseed است. دلیل محبوبیت این برنامه در بین افراد قابلیت های قدرتمند و جامع و سادگی محیط است. این برنامه شامل رابط کاربری ساده و قابلیت های متعددی می ‌شود. قابلیت های این برنامه شامل تنظیم میزان نور عکس، برش عکس، تنظیم شدت رنگ و ابزار هایی جهت بهبود کیفیت عکس می شود. این برنامه دارای فیلترهای متنوعی است که با استفاده از این فیلتر ها می‌ت وانید یک عکس با جلوه هنری در کوتاه ترین زمان داشته باشید. برنامه ادیت عکس آیفون

با این اپلیکیشن می ‌توانید نوشته متنی را به عکس اضافه کنید. به طور کلی این قابلیت های این برنامه برای ویرایش عکس کامل است و پیشنهاد می‌ کنیم حتما آن را تجربه کنید. توجه داشته باشید که این برنامه کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هزینه نیست و این مورد یکی از مزیت های این برنامه محسوب می ‌شود.  برنامه ادیت عکس آیفون

دوره ی پیشنهادی : آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی

Snapseed

  • VSCO  برنامه ادیت عکس آیفون

این برنامه از بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس آیفون محسوب می ‌شود که نسخه اندروید آن نیز موجود است و در بین افراد محبوبیت دارد. نسخه آی او اس این اپلیکیشن هم برای کاربران آیفون عرضه شده است. فیلترهایی که در این برنامه موجود است از تنوع و جذابیت بالایی برخوردار است. قابلیت های این برنامه عبارت اند از : کنترل میزان روشنایی و نور، میزان شدت رنگ، برش عکس و … . بسیاری از کاربران اینستاگرام از این برنامه برای روتوش عکس های خود استفاده می‌ کنند. این برنامه کاملا رایگان است .

VSCO  

 

  • Filterstorm Neue

این برنامه بسیار قدرتمند است و قابلیت های متنوعی را به صورت یکپارچه ارائه می‌ دهد. شما می ‌توانید با این اپلیکیشن منطقه جزئی عکس را ویرایش کنید. از طریق این برنامه به طور حرفه ای عکس را ویرایش دهید. این برنامه یک گزینه به نام Clone  دارد ‌که می‌ توانید به کمک این گزینه قسمتی از تصویر را حذف یا جا به جا کنید. از جمله ویژگی های این برنامه کاهش نویز، تنظیم روشنایی، افزایش یکپارچگی، تنظیم شدت رنگ، فیلترهای بسیار متنوع و … است. متاسفانه استفاده از این برنامه به صورت رایگان امکان پذیر نیست.

 

مقاله ی پیشنهادی : تعمیرات گوشی سامسونگ

Filterstorm Neue

 

  • Enlight  برنامه ادیت عکس آیفون

این برنامه نیز قابلیت های متنوعی را ارائه می ‌دهد. وجود این قابلیت ها سبب شده که این برنامه نیز جزو بهترین برنامه ویرایش عکس آیفون محسوب شود. شما می ‌توانید از طریق این اپلیکیشن بخشی از عکس مورد نظر را انتخاب کنید و به صورت اختصاصی وضعیت رنگ و روشنایی آن را تغییر دهید. این برنامه شامل قابلیت های چرخش دهی، ابعاد دهی، آیتم های طنز مانند و… می ‌شود. این اپلیکیشن نیز دارای قابلیتClone  است که شما می توانید با این قابلیت بخشی از عکس را حذف یا جابجا کنید.

این اپلیکیشن فیلترهای بسیار متنوعی دارد و افکت های خاصی را بر تصاویر شما اعمال می‌ کند. این اپلیکیشن رایگان نیست و برای دانلود آن باید مبلغی حدود ۴ دلار پرداخت نمایید.

  • Mextures برنامه ادیت عکس آیفون

یکی دیگر از برنامه های برتر و شناخته شده ویرایش عکس آیفون این اپلیکیشن است. این برنامه فیلترهای زیبا و متنوعی را در خود جای داده که بصر جالبی به عکس هایتان می ‌دهد. با استفاده از این برنامه می ‌توانید شدت نور و رنگ و…. را در عکس تنظیم کنید. همچنین می ‌توانید شدت افکت را نیز تغییر دهید. برای استفاده از این اپلیکیشن باید مبلغ حدودا ۲ دلار پرداخت کنید.

  • TouchRetouch برنامه ادیت عکس آیفون

برخی از برنامه هایی که در قسمت بالا معرفی کرده ایم دارای قابلیت به نام Clone  بوده اند که کاربر می ‌توانست با استفاده از این قابلیت بخشی از عکس مورد نظر را به انتخاب خودش جابه جا یا حذف کند. اما اگر به دنبال یک برنامه هستید که این قابلیت را به صورت اختصاصی داشته باشد، بهتر است touchRetouch  را دانلود کنید. این برنامه به طور اختصاصی برای این عمل طراحی شده است.

از این برنامه بیشتر به منظور ادیت و ویرایش تصویر استفاده می ‌کنند؛ بنابراین نمی‌ توان از این برنامه انتظار فیلتر و آیتم های متنوعی را داشته باشیم. همانطور که گفتیم این برنامه برای کسانی که می ‌خواهند بخشی از عکس را حذف کنند انتخاب بسیار مناسبی است. متاسفانه نسخه رایگان اسن برنامه عرضه نشده است و برای دانلود و استفاده از این برنامه باید مبلغ دو دلار را پرداخت کنید.

  • SKRWT

این برنامه عملکرد منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه می ‌دهد. این اپلیکیشن قابلیت شکل دهی و تغییر زاویه بخش های مختلف عکس را دارد. تغییر زاویه و شکل دهی در این برنامه الگوهای بسیار متنوعی دارد که با توجه به شرایط خود می‌ توانید از این الگو ها استفاده کنید. این برنامه نیز به صورت رایگان عرضه نشده و متاسفانه نمی‌ توانید آن را رایگان استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه باید مبلغ حدود ۲ دلار را پرداخت کنید.

  • AFTERFocus برنامه ادیت عکس آیفون

حتما شما هم با تصاویری که بخش خاصی از آن هدف قرار گرفته و فوکوس شده است برخورد کرده اید. در این عکس ها فقط بخشی از عکس در حالت فوکوس قرار می‌ گیرد و به صورت واضح دیده می ‌شود و بقیه عکس به صورت مه آلود می‌ باشد. اگر در یک منظره عکس برداری کرده باشید که چند شی قرار داشته باشد، فوکوس را روی دورترین یا نزدیک ترین شی قرار دهید تا این موضوع را به خوبی درک کنید. برنامه ادیت عکس آیفون

این برنامه دقیقا همین قابلیت را به کاربران ارائه می ‌دهد. با استفاده از این برنامه می ‌توانید بعد ضبط عکس هم عمل فوکوس را انجام دهید و با این قابلیت عکس هنری تر و حرفه ای تری خواهید داشت. متاسفانه استفاده از این برنامه به صورت رایگان امکان پذیر نیست و برای استفاده از آن باید مبلغی حدود ۱ دلار را پرداخت کنید‌.

  • Lens Distortions برنامه ادیت عکس آیفون

این برنامه نسبت به سایر اپلیکیشن های دیگر کاملا متفاوت است. پیشنهاد می‌ کنیم حتما استفاده از این برنامه را تجربه کنید. شما می ‌توانید از طریق این برنامه جلوه های بسیار زیبا و جذاب و طبیعی را روی عکس خود اعمال کنید. برای مثال می ‌توانید تابش مستقیم نور خورشید را روی عکستان اعمال کنید یا عکس را طوری فیلتر کنید که انگار در هوای بارانی هستید. افکت های این برنامه کاملا طبیعی به نظر می‌ رسند و بهترین نکته و جالب ترین نکته این برنامه رایگان بودن آن است. شما می‌ توانید این برنامه را به صورت رایگان دانلود کنید و از قابلیت های منحصر به فرد آن استفاده کنید.

  • Superimpose  برنامه ادیت عکس آیفون

یکی از قابلیت های اصلی این برنامه ادغام سازی تصویر های مختلف است. منظور از ادغام سازی کلاژ کردن نیست، بلکه می‌ توانیم با این برنامه چند عکس را با هم ادغام کنیم. مثلا اگر قصد دارید تصویر زمینه یک عکس را به یک عکس دیگر منتقل کنید، این برنامه همچین قابلیتی را به شما ارائه می ‌دهد. این برنامه شامل فیلتر های مختلفی می شود. اگر می ‌خواهید چند عکس را با هم ادغام کنید و در نهایت یک عکس ترکیبی زیبا داشته‌ باشید، این برنامه گزینه مناسبی است. متاسفانه استفاده رایگان از این برنامه امکان پذیر نیست و برای استفاده باید مبلغ ۱ دلار بپردازید. برنامه ادیت عکس آیفون

 

سخن پایانی 

اپلیکیشن های موجود کار با عکس، از قابلیت های زیادی برخوردار هستند. شما می توانید با تسلط نسبی از این اپلیکیشن ها عکسی زیبا و جذاب را خلق کنید. در صورت وجود هر گونه سوال می‌ توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید، آن ها شما را به بهترین نحو کمک خواهند کرد. برنامه ادیت عکس آیفون

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات