تعویض ال سی دی گوشی در تهران

شما دوستان عزیز می توانید برای تعویض ال سی دی گوشی خود در هر مدل و سری فرم درخواست تعمیرات را پر نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در الو موبایل با شما تماس بگیرند و  موبایل شما را تعمیر نمایند . لازم به ذکر است که پس از تعمیر دستگاه موبایل به شما یک کارت گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات تقدیم می گردد .

یا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

۰۲۱-۶۶۵۷۰۹۹۲

۰۹۰۲۹۳۹۵۲۹۵

جهت تعویض ال سی دی گوشی خود می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

ارائه کارت ضمانت تعمیرات و اصالت قطعات

ایده‌آل‌ترین شغل از نظر شما کدام است؟ شغلی که درآمد عالی داشته باشد؟ تخصصی باشد؟ بتوان در مدت کوتاه و هزینه کم آن را آموزش دید؟ برای شروع نیاز به سرمایه کمی داشته باشد؟ جای پیشرفت زیادی داشته باشد؟ اگر شغلی تمام این شرایط را باهم داشته باشد چطور؟ یک تکنسین تعمیرات موبایل تمام این‌ها را یکجا دارد. دوره آموزش تعمیرات موبایل را در الو موبایل بصورت کاملا عملی تجربه کنید و در مدت کوتاهی حرفه‌ای شوید.

تکنسین‌های مجرب حوزه تعمیرات موبایل

دانش و تجربه یک استاد، عواملی مهم در آموزش می‌باشند، اما مهمتر از آن، فن بیان، قدرت ایجاد ارتباط موثر با کارآموزان و مهارت در انتقال تجربیات است. تعمیرکاران مجرب الوموبایل علاوه بر سال‌ها سابقه در حوزه تعمیرات تخصصی موبایل، مهارت بالایی در آموزش و ایجاد ارتباط سازنده با کارآموزان دارند و همین امر موجب شده هنرجویان دوره آموزش تعمیرات موبایل ما همگی بعد از اتمام دوره در مدت کوتاهی به تکنسین‌هایی خبره تبدیل شده و به راحتی وارد بازار کار شوند.

تعمیر و تحویل سریع با مناسب ترین قیمت

افزایش روزافزون سرعت تکنولوژی و ساخت قطعات سخت‌افزاری پیچیده‌تر باعث شده گاهی ایرادات خاصی برای گوشی های موبایل ایجاد شود که یک تعمیرکار در عیب یابی آن ها دچار مشکل می شود. اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا اساتید مجرب دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل ما به صورت نامحدود از شما در این مسیر پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید در مواقع ضروری از راهنمایی و مشاوره اساتید الو موبایل بهره‌مند شوید.

وجه تمایز تعویض ال سی دی گوشی
در الو موبایل

عیب یابی ال سی دی گوشی در الو موبایل به صورت کاملا رایگان انجام   می شود و هزینه تعمیرات موبایل شما در سریع ترین زمان ممکن بعد از مشخص شدن عیب آن به شما اعلام می گردد. در صورت تمایل شما، فرآیند تعمیر موبایل آغاز می شود و در کمتر از 48 ساعت گوشی شما به همراه کارت اصالت قطعات و گارانتی 30 روزه تعمیرات به دست شما خواهد رسید. 

تعویض ال سی دی گوشی

تعویض ال سی دی گوشی یکی از مرسوم ترین دلایل مراجعه افراد به مراکز تعمیرات موبایل است. یکی از مهم ترین قطعات گوشی ال سی دی گوشی است که باید از آن به خوبی نگهداری کنید تا دچار مشکل نشود.

مرکز تعمیرات موبایل سایت الو موبایل، با هزینه بسیار مناسب و همچنین با کیفیت عالی اقدام به تعویض ال سی دی گوشی های موبایل با مدل و برند های مختلف می نماید.

برای تعویض ال سی دی گوشی کافی است فقط به سایت الو موبایل بروید و جهت درخواست تعمیر موبایل خود فرمی را تکمیل کنید. این سایت تمام تعمیرات موبایل شما را با گارانتی و کیفیت عالی انجام می دهد.

با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد تعویض ال سی دی گوشی را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

مشکلات رایج برای ال سی دی گوشی

ال سی دی، از قطعات آسیب پذیر گوشی های هوشمند است و به دلایل گوناگونی دچار خرابی و شکستگی می شوند. در واقع می توان گفت که اصلی ترین و بارزترین علت خراب شدن ال سی دی گوشی، ضربه خوردن و آب خوردگی و است، که گاهی اوقات مجبور به تعویض ال سی دی گوشی می شویم.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات موبایل مخصوص ورود به بازار کار

مشکلات رایج برای ال سی دی گوشی

 

کنترل صفحه نمایش ترک خورده یا شکسته

  • مطمئن شوید که فقط محافظ صفحه نیست که ترک خورده است: اگر محافظ شیشه ای روی صفحه نمایش خود نصب کرده اید، شیشه زیر صفحه نمایش شما می تواند ایمن باشد. گوشه ای از محافظ صفحه خود را با یک کارت اعتباری جدا کنید و زیر آن را نگاه کنید؛ اگر صفحه نمایش امن است، فقط محافظ صفحه را تعویض کنید.

اگر فکر می کنید صفحه نمایش زیر محافظ نیز ترک خورده است، محافظ را در نیاورید، زیرا ممکن است شیشه را از روی گوشی جدا کرده و مانع استفاده بیشتر از آن شود.

  • از گوشی خود بک آپ بگیرید:اگر صفحه نمایش شما همچنان به لمس پاسخ می دهد، در صورت نیاز به جایگزینی، سعی کنید از آن نسخه پشتیبان تهیه کنید. بسیار مراقب باشید ؛اگر صفحه نمایش شما شیشه ای است، اگر انگشت خود را روی یک ناحیه ترک خورده بکشید، انگشت خود را زخمی می کنید.
  • دریابید که آیا گوشی شما در خانه قابل تعمیر است یا خیر: اگر فکر می کنید نیاز به تعویض ال سی دی گوشی است، به سایت الو موبایل مراجعه کرده و مدل گوشی خود را جستجو کنید. اگر آنها یک آموزش تعویض ال سی دی گوشی برای تلفن شما دارند، مراحل را بررسی کنید و ارزیابی کنید که آیا می توانید خودتان بدون کمک آنها را انجام دهید یا خیر. 
  • قبل از بردن گوشی برای سرویس، صفحه را با نوار بسته بندی شفاف بپوشانید: نوار بسته بندی شفاف را روی صفحه بچسبانید تا شیشه سالم بماند. با این کار برداشتن شیشه برای تعمیر یا تعویض ال سی دی گوشی آسان تر می شود.

 

نحوه تعویض ال سی دی گوشی

از این راهنما برای جدا کردن صفحه نمایش ال سی دی گوشی خود استفاده کنید. با تعویض ال سی دی گوشی، به دلیل مشکل شکستگی یا آب خوردگی می توانید سایر اجزا را تعمیر کنید.

هشدار : به دلیل چسب قوی که صفحه نمایش را محکم می کند، حداقل فاصله برای قرار دادن ابزار شما و حرارت بسیار بالا مورد نیاز است، احتمال آسیب دیدن تصادفی نمایشگر در طول این روش وجود دارد. اگر در حال تعویض ال سی دی گوشی شکسته هستید، دیگر لازم نیست نگران باشید؛ اما برای تمام تعمیرات دیگر، بسیار با احتیاط کار کنید و در صورت لزوم آماده باشید که بعد از آن نمایشگر را تعویض کنید.

  • گام 1

قبل از هر کاری گوشی خود را خاموش کنید.

در صورت امکان، باتری را قبل از جداسازی تخلیه کنید. هنگامی که باتری شارژ می شود، اگر باتری در طول تعمیر بیش از حد گرم شود یا آسیب ببیند، خطر یک رویداد حرارتی خطرناک افزایش می یابد.

اگر صفحه نمایش شما ترک خورده است، آن را به طور کامل با نوار بسته بندی بپوشانید تا خرده های شیشه را در خود جای داده و آسیب نبینید.

  • گام 2

محیط صفحه نمایش را گرم کنید تا چسب محکم کننده آن نرم شود.

در صورت وجود، از صفحه داغ یا پد حرارتی استفاده کنید. گوشی را رو به پایین قرار دهید و آن را به مدت حداقل 15 دقیقه در دمای 85 درجه سانتیگراد گرم کنید.

در غیر این صورت، از یک تفنگ حرارتی استفاده کنید تا تمام محیط نمایشگر را به طور یکنواخت گرم کنید تا زمانی که برای لمس آن خیلی داغ شود. سعی کنید دمای بالا را برای 15 تا 20 دقیقه حفظ کنید؛ اما مراقب باشید که بدون کنترل دقیق دما، می توانید به راحتی صفحه نمایش را از بین ببرید.

پس از این مرحله، در صورت نیاز از دستکش های ضد الکتریسیته ساکن در برابر حرارت استفاده کنید تا با خیال راحت گوشی را در دست بگیرید.

  • گام ۳

در این مرحله مجموعه پنل نمایشگر و شیشه پوشش را از شاسی گوشی جدا خواهید کرد.

برای مرجع، پشت صفحه نمایش در سمت چپ نشان داده شده است. به خطوط صفحه نمایش توجه کنید. ابزارها را فقط می توان با خیال راحت در بریدگی دوربین در بالا و در امتداد قاب سیاه بسیار نازک (کمی بیش از 1 میلی متر) اطراف نمایشگر قرار داد.

قرار دادن ابزارها در هر مکان دیگری خطر آسیب دائمی به LCD را دارد.

  • گام ۴

در حالی که تلفن هنوز داغ است، یک فنجان مکش سنگین را روی نیمه بالایی نمایشگر قرار دهید.

پس از قرار دادن ساکشن کاپ، به آرامی به سمت پایین فشار دهید و سپس دستگیره را ببندید تا مکنده به طور ایمن روی سطح نمایشگر بسته شود.

اگر صفحه نمایش شما به شدت ترک خورده باشد، ممکن است ساکشن کاپ به آن نچسبد. مرحله بعدی زیر را رد کنید و از تیغه خود برای برش دادن زیر نمایشگر به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

  • گام ۵

دسته مکنده را بکشید تا فاصله کمی بین لبه بالایی نمایشگر و محفظه تیتانیومی باز شود.

شما فقط به یک شکاف بسیار جزئی نیاز دارید، اما این ممکن است به نیروی قابل توجهی نیاز داشته باشد. اگر مشکل دارید، حرارت بیشتری اعمال کنید و دوباره امتحان کنید.

  • گام ۶

یک تیغه یا ابزار نازک را در بریدگی دوربین در بالای نمایشگر قرار دهید.

شکافی که در آن می توانید با خیال راحت ابزار را وارد کنید، تنها حدود 5 میلی متر عرض دارد. اگر با ابزار خود به LCD ضربه بزنید به آن آسیب می رسانید.

از فنجان مکش و تیغه یا ابزار پرکن خود استفاده کنید تا شکاف بالای نمایشگر را باز کنید تا زمانی که بتوانید ابزار دوم را در زیر شیشه نزدیک به گوشه قرار دهید.

  • گام ۷

یک اسپادگر هالبرد را با فاصله بیش از 1 میلی متر زیر نمایشگر قرار دهید و چسب را در تمام لبه بالایی برش دهید.

قاب اطراف پنل LCD کمی بیش از 1 میلی متر عمق دارد. اگر ابزار خود را عمیق تر وارد کنید، می توانید به صفحه نمایش آسیب بزنید.

  • گام ۸

به جدا کردن چسب در گوشه های بالا و پایین هر دو طرف نمایشگر ادامه دهید.

ابزار خود را بیش از 1 میلی متر وارد نکنید.

هنوز لبه پایینی را برش ندهید. FPC نمایشگر در زیر لبه پایین تا شده است و ممکن است آسیب ببیند.

  • گام ۹

ساکشن کاپ را با دقت بکشید تا لبه بالایی نمایشگر را از شاسی دور کنید.

فعلاً لبه پایینی را متصل بگذارید. چسب به احتمال زیاد آن را در جای خود نگه می دارد.

نحوه تعویض ال سی دی گوشی

 

  • گام ۱۰

گیره ساکشن کاپ را باز کنید تا مکش آزاد شود و آن را بردارید.

  • گام ۱۱

صفحه نمایش را تا حدود 90 درجه باز کنید و آن را در برابر چیزی محکم نگه دارید تا در حین کار حرکت نکند.

نوشابه یا قوطی سوپ باز نشده به عنوان یک تکیه گاه خوب عمل می کند.

در صورت نیاز، به آرامی یک نوار لاستیکی اضافه کنید تا صفحه نمایش را ایمن کنید.

  • گام ۱۲

از درایور فیلیپس #00 برای جدا کردن دو پیچ 1.5 میلی متری کابل نمایشگر استفاده کنید.

  • گام ۱۳

یک پیک را به دقت زیر کابل نمایشگر بلغزانید تا چسبی که آن را روی محافظ فلزی زیر آن محکم می کند جدا کنید.

در صورت لزوم، کمی حرارت اضافه کنید تا چسب نرم شود و راحت تر جدا شود.

دو پد چسبی که کابل نمایشگر را محکم می کنند رسانا هستند و باید در حین مونتاژ مجدداً محکم بچسبند. در صورت لزوم، پدها را تعویض کنید.

  • گام ۱۴

از نقطه اسپاگر برای باز کردن کانکتور کابل صفحه نمایش مستقیماً از سوکت آن استفاده کنید.

  • گام ۱۵

از اسپاجر هالبرد خود برای جدا کردن چسب باقیمانده در لبه پایینی گوشی استفاده کنید.

  • گام ۱۶

نمایشگر را بردارید.

قبل از نصب نمایشگر، تمام آثار چسب قدیمی را بردارید، سپس با ایزوپروپیل الکل و یک پارچه بدون پرز، قسمت های چسب دار شاسی و صفحه نمایش را (در صورت استفاده مجدد از آن) تمیز و آماده کنید.

صفحه نمایش و برق اسنشال فون را وصل کنید تا تعمیر خود را قبل از مهر و موم کردن پنل نمایشگر در جای خود آزمایش کنید.

می توانید صفحه نمایش را با یک نوار چسب دو طرفه قوی میلی متری محکم کنید.

برای تعویض ال سی دی گوشی خود می توانید با اطمینان کامل به سایت الو موبایل مراجعه کنید، تا مشکل گوشی شما را با گارانتی و کیفیت عالی رفع کنند. با وجود چنین مرکز تعمیرات موبایلی جایی برای نگران نیست.

مقالات آموزشی موبایل