تعمیرات گوشی آیفون در تهران

شما دوستان عزیز می توانید برای تعمیر گوشی آیفون خود در هر مدل و سری فرم مقابل را پر نمایبد تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در الو موبایل با شما تماس بگیرند و  موبایل شما را تعمیر نمایند . لازم به ذکر است که پس از تعمیر دستگاه موبایل به شما یک کارت گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات تقدیم می گردد .

یا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۰۹۹۲

۰۹۰۲۹۳۹۵۲۹۵

جهت تعمیر گوشی آیفون خود می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

ارائه کارت ضمانت تعمیرات و اصالت قطعات

ایده‌آل‌ترین شغل از نظر شما کدام است؟ شغلی که درآمد عالی داشته باشد؟ تخصصی باشد؟ بتوان در مدت کوتاه و هزینه کم آن را آموزش دید؟ برای شروع نیاز به سرمایه کمی داشته باشد؟ جای پیشرفت زیادی داشته باشد؟ اگر شغلی تمام این شرایط را باهم داشته باشد چطور؟ یک تکنسین تعمیرات موبایل تمام این‌ها را یکجا دارد. دوره آموزش تعمیرات موبایل را در الو موبایل بصورت کاملا عملی تجربه کنید و در مدت کوتاهی حرفه‌ای شوید.

تکنسین‌های مجرب حوزه تعمیرات موبایل

دانش و تجربه یک استاد، عواملی مهم در آموزش می‌باشند، اما مهمتر از آن، فن بیان، قدرت ایجاد ارتباط موثر با کارآموزان و مهارت در انتقال تجربیات است. تعمیرکاران مجرب الوموبایل علاوه بر سال‌ها سابقه در حوزه تعمیرات تخصصی موبایل، مهارت بالایی در آموزش و ایجاد ارتباط سازنده با کارآموزان دارند و همین امر موجب شده هنرجویان دوره آموزش تعمیرات موبایل ما همگی بعد از اتمام دوره در مدت کوتاهی به تکنسین‌هایی خبره تبدیل شده و به راحتی وارد بازار کار شوند.

تعمیر و تحویل سریع با مناسب ترین قیمت

افزایش روزافزون سرعت تکنولوژی و ساخت قطعات سخت‌افزاری پیچیده‌تر باعث شده گاهی ایرادات خاصی برای گوشی های موبایل ایجاد شود که یک تعمیرکار در عیب یابی آن ها دچار مشکل می شود. اما جای هیچ نگرانی نیست زیرا اساتید مجرب دوره‌های آموزش تعمیرات موبایل ما به صورت نامحدود از شما در این مسیر پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید در مواقع ضروری از راهنمایی و مشاوره اساتید الو موبایل بهره‌مند شوید.

وجه تمایز تعمیرات تخصصی موبایل آیفون
در الو موبایل

عیب یابی گوشی آیفون در الو موبایل به صورت کاملا رایگان انجام می شود و هزینه تعمیرات موبایل شما در سریع ترین زمان ممکن بعد از مشخص شدن عیب آن به شما اعلام می گردد. در صورت تمایل شما، فرآیند تعمیر موبایل آغاز می شود و در کمتر از 48 ساعت گوشی شما به همراه کارت اصالت قطعات و گارانتی 30 روزه تعمیرات به دست شما خواهد رسید. 

تعمیرات گوشی آیفون

تعمیرات گوشی‌های همراه، شامل دو بخش  سخت‌افزار و نرم‌افزار می‌باشد که این اقدام در گوشی‌های آیفون امری ویژه و تخصصی می‌باشد. تعمیرات گوشی آیفون در ابتدا شامل عیب‌یابی آن است که در برخی موارد منجر به تعویض قطعه آسیب‌دیده می‌گردد.

اشکالات عملکردی در تعمیرات گوشی آیفون می‌تواند در مدل‌های گوناگون متفاوت باشد لذا عیب‌یابی آن امری تخصصی و ویژه می‌باشد.

 

انواع مدل‌های گوشی آیفون:

با توجه به این‌که انواع مدل‌های گوشی آیفون می‌تواند شامل آیفون شش، آیفون پنج، آیفون ایکس اس، آیفون ایکس آر، آیفون هشت، آیفون ایکس اس مکس، باشد لذا تعمیرات آن بنابر مدل آن تغییر خواهد کرد.

 با توجه به نمایندگی‌های مختلف که در شهرهای سراسر کشور دایر می‌باشد لزوم تعمیرات، در مراکز تعمیراتی معتبر و نمایندگی‌ها امری لازم و ضروری می‌باشد.

 توصیه می‌شود به هیچ وجه افراد ناوارد اقدام به تعمیرات انواع گوشی آیفون ننمایند، چرا که باعث می‌شود گوشی از شرایط گارانتی خارج شود، ضمن آن‌که بر مشکلات دیگر آن افزوده خواهد شد.

 

نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون:

اگر مدل گوشی شما آیفون است و مانند ابتدای زمانی که آن را خریداری کرده اید کار نمی‌کند و دچار اشکال و اختلال شده است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً با نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون تماس حاصل بفرمایید.

باید گفت در مراکز نمایندگی تعمیرات گوشی آیفون، افراد متخصص و زبده مشغول به کار هستند.

کارشناسان مشغول در این مراکز، می‌توانند گوشی شما را به خوبی عیب یابی و تعمیر کنند.

افراد ماهر در این زمینه می‌دانند که سیستم های آی او اس به چه صورت طراحی شده است و از ایرادات و نواقص آن به خوبی آگاهی دارند، چرا که برای این امر آموزش دیده اند.

فرض کنید گوشی شما به طور ناگهانی خاموش شده است و شما گوشی را به این مراکز برده‌اید، همکاران ما توانایی آن را دارند که علت خاموشی گوشی را بدانند و  نیاز است کدام قطعه را تعمیر شود.

داشتن تجهیزات لازم برای تعمیر در این مرکز باعث شده است آن را مرکزی تخصصی و ویژه نماید، چرا که تعمیرات گوشی آیفون نیازمند تجهیزات خاص می‌باشد.

استفاده از قطعات اورجینال و اصل در تعمیرات گوشی آیفون، می‌تواند شما را از هر لحاظ مطمئن سازد بعد از تعمیر دوباره، اشکال و نقص قبلی در گوشی شما ایجاد نخواهد شد.

دایر بودن شعبات مختلف در سراسر کشور باعث شده است افراد زیادی بتوانند از امکانات مرکز تعمیرات گوشی آیفون به طور تخصصی استفاده نمایند.

 

مهارت تعمیرکاران متخصص گوشی در الو موبایل:

باید بگوییم که تعمیرات گوشی‌های آیفون از دسته مهارت‌هایی است که نیاز به تخصص و کارایی بالای تعمیرکاران در این حیطه دارد.

گوشی‌های آیفون از لحاظ نرم‌افزاری متفاوت با محصولات دیگر اندروید هستند پس به طور کلی در می‌یابیم که تعمیرات آن نیز با دیگر دستگاه‌ها متفاوت می‌باشد.

افراد ماهر با علم روز، می‌توانند پرچم‌دار کمپانی شرکت اپل در فناوری روز باشند.

مهارت این افراد توانسته است به بهترین شکل و سریع‌ترین زمان، نیاز ارباب رجوع را پاسخ دهد.

این افراد هر ۶ ماه یک‌بار اطلاعات و آگاهی‌های خود را به روز می‌نمایند و این امر با گذاشتن دوره‌های مختلف برای آن‌ها میسر شده است.

 

اشکالات رایج در گوشی‌های آیفون:

در چرخه تعمیرات گوشی آیفون اشکالات آنها به دقت بررسی می‌شود و رفع خواهد شد.

یکی از اشکالات رایج در این نوع از گوشی‌ها که افراد زیادی از آن شکایت می‌کنند، عملکرد معیوب و ضعیف تاچ و از کار افتادن آن می‌باشد.

افرادی که از این اشکال شاکی هستند شاهد اجرا نکردن دستورات لمسی در گوشی خود می‌شوند.

  • تخلیه سریع شارژ
  • از کار افتادن ویبره
  • قطع صدای گوشی
  • شکستگی و خرابی ال سی دی
  • عدم کارایی دوربین گوشی
  • باز شدن برنامه‌های گوشی به صورت خود‌به‌خودی

 

تعمیرات ال سی دی گوشی آیفون:

احتمالا شما تجربه این‌که گوشی‌تان از ارتفاعی بیفتد یا ضربه سختی بخورد را داشته اید، در این‌گونه موارد شاهد آسیب نمایشگر و ال سی دی گوشی خواهیم بود.

هاله‌های رنگی بر روی صفحه نمایشگر، کار نکردن تاچ، سایه افتادن، سوسو نمودن صفحه نمایشگر باعث می شود عملکرد در گوشی مختل شود.

لازم است بگوییم در این گونه موارد در اکثر قریب به اتفاق صفحه ال سی دی گوشی می‌بایست تعویض گردد، چرا که راهی جز آن وجود ندارد و توصیه به استفاده از ال سی دی اصلی و اورجینال می‌کنیم تا دیگر قطعات گوشی، از آسیب دیدگی احتمالی مصون بمانند.

 توصیه می‌شود برای اطمینان بیشتر تعمیر گوشی آیفون خود را به مراکز معتبر و نمایندگی‌ها بسپارید.

 

تعمیرات دکمه هوم در آیفون:

در بعضی موارد تعویض دکمه هوم در گوشی آیفون آخرین راه می‌باشد، البته این امر در مدل‌های سری ۱۰ و ۱۱ به طور کامل حذف شده‌اند.

مدل‌های پایین در گوشی آیفون شامل این دکمه می باشند و اگر در اثر ضربه آسیب ببیند، احتمال خراب شدن آن‌ها بسیار بالا  است و در این صورت نیاز به تعویض کامل دکمه پیدا خواهند نمود.

در آیفون سری ۸ دکمه هوم آن به نوعی حسگر به شمار می‌آید که با اثر انگشت کار می‌کند، به این دلیل تعمیرات گوشی آیفون در این مدل بسیار حائز اهمیت است.

اضافه می‌کنیم در بعضی موارد زمانی که دکمه هوم از کار می‌افتد، علت و ریشه‌یابی آن به اشکال نرم‌افزاری مربوط می‌شود، در این مورد احتمالا دکمه هوم ترمیم می‌گردد و نیازی به تعویض وجود ندارد.

 

تعمیر نرم افزار در گوشی آیفون:

تعمیرات گوشی آیفون اغلب به دو دسته نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تقسیم می‌شود، در مورد اشکالات نرم‌افزاری باید بگوییم اگر گوشی شما هنگ می‌کند و اغلب برنامه‌ها اجرا نمی شوند، این مشکل یک مشکل نرم‌افزاری می‌باشد.

اقداماتی که تعمیرکار انجام می‌دهد می‌تواند شامل ریست فکتوری و نصب نمودن نرم افزارهای ویژه مانند آنتی‌ویروس باشد.

اضافه می‌کنیم کسی که تعمیرات نرم‌افزاری این مدل از گوشی را انجام می‌دهد، می‌بایست با سیستم‌های عامل این‌گونه محصولات، برند آن آشنا باشد و همچنین تفاوت آن با گوشی های اندروید را به خوبی بداند.

 

تعمیر سخت افزاری گوشی آیفون:

بخش مهم و حساس تعمیرات گوشی آیفون به تعمیرات سخت‌افزاری آن باز می‌گردد که ترمیم و تعویض بخش‌های آسیب‌دیده را شامل می‌شود.

تعمیر سخت‌افزار گوشی‌های آیفون در اصل، تعویض قطعاتی مانند باتری، ال‌سی‌دی، تاچ، اسپیکر و دوربین می‌باشد که بر اثر آب خوردگی یا ضربه و یا به طور کلی در اثر مرور زمان، دچار نواقص و آسیب دیدگی می شوند.

توصیه می‌شود آسیب دیدگی‌های این بخش را که شامل تعمیر یا تعویض قطعه می‌باشد در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید و آن را پشت گوش نیاندازید، به طور مثال اگر باطری گوشی باد کرده باشد و شما نسبت به تعویض آن بی‌توجه باشید، ممکن است خطر انفجار را به دنبال داشته باشد.

 

تعمیرات برد در گوشی آیفون:

به کرات دیده شده است یکی از ایراد‌های شایع، خرابی برد می‌باشد که عملکرد موبایل را به خطر می‌اندازد.

برد گوشی شامل اجزای مختلفی مانند ترانزیستور، خازن و مقاومت می‌باشد که هر کدام از آن‌ها اگر از کار بیفتند روند اجرای برنامه متوقف خواهد شد، لذا بهتر است تکنسینی ماهر، این اجزا را مورد بررسی قرار دهد و اگر نیاز به تعویض این قطعه باشد به انجام آن اقدام کند.

 

اشکالات اتصال به وای فای در گوشی آیفون:

بعضی افراد در این‌گونه گوشی‌ها مشکلاتی مانند عدم اتصال به وای‌فای را تجربه می‌کنند، نخست باید بگوییم در بیشتر موارد این مشکل مرتبط به مودم می‌باشد، اما اگر با روشن بودن مودم مسئله به قوت خود باقی ماند می‌‌توانیم به احتمال ایراد از سمت گوشی اشاره کنیم، بهتر است تنظیمات وای‌فای آن را مورد بررسی قرار دهید و در صورت نیاز این مورد را اصلاح کنید.

 البته باید بگوییم اگر راه‌اندازی مجدد انجام دهید به احتمال زیاد این مشکل حل خواهد شد، این اقدام را به افراد متخصص در این زمینه ارجاع دهید.

 

روشن و خاموش شدن گوشی آیفون:

اگر گوشی آیفون شما در روز بار‌ها خاموش و روشن می‌شود و به اصطلاح ریستارت می‌گردد، پیش از آن‌که آن را به تعمیرکار بسپارید، یک‌بار دکمه پاور گوشی خود را روشن و خاموش نمایید و دوباره راه اندازی کنید.

در اغلب اوقات این مشکل مرتفع خواهد شد، اما اگر شاهد تداوم این مشکل بودید حتماً آن را به یک تعمیرکار ماهر که تعمیرات گوشی آیفون را به صورت تخصصی انجام می‌دهد بسپارید، زیرا ممکن است آی سی شارژ یا باتری آن دچار آسیب‌دیدگی شده باشد.

 

مشکلات بازیابی آیکلود در گوشی آیفون:

بعضی کاربران با مشکل بازیابی آیکلود روبه‌رو هستند و عنوان می‌کنند زمانی که می‌خواهند گوشی خود را به‌روز رسانی کنند یا بازیابی نمایند دچار مشکل شده ‌اند، این مشکل زمانی رخ می‌ دهد که گوشی آیفون بر روی گزینه تنظیمات آیکلود متوقف شود یا به اصطلاح گیر کند، برای رفع این مشکل کافیست گوشی را دوباره راه‌اندازی کنید البته اگر ضمن این اقدام دکمه پاور را نگه دارید بهتر است.

باید عنوان نمود اگر مشکل حل نشد، ریست فکتوری گوشی، روش پایانی برای رفع این مشکل می‌باشد.

 

سخن پایانی:

خدمات تعمیرات گوشی آیفون در مراکز نمایندگی، با رعایت استاندارد جهانی و کیفیت بالا، توسط متخصصین و تکنسین‌های این حیطه انجام می گردد.

 توصیه می‌شود در صورت بروز مشکل با این مجموعه تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی‌های این تیم بهره‌مند شوید تا مشکل شما به درستی حل شود.

این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته، پاسخگوی مشکلات شما کاربران می باشد و مفتخر است که می‌تواند بهترین توصیه ها و راهنمایی‌های لازم را توسط مشاورین زبده خود به شما ارائه دهد.

اعتماد شما به این مرکز می‌تواند به اعتلای توانایی متخصصان ویژه این مرکز کمک نماید.

 

مقالات آموزشی موبایل