تعمیرات گوشی هواوی در تهران

شما دوستان عزیز می توانید برای تعمیر گوشی هواوی خود در هر مدل و سری فرم درخواست تعمیرات را پر نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در الو موبایل با شما تماس بگیرند و  موبایل شما را تعمیر نمایند . لازم به ذکر است که پس از تعمیر دستگاه موبایل به شما یک کارت گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات تقدیم می گردد .

یا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۰۹۹۲

۰۹۰۲۹۳۹۵۲۹۵

جهت تعمیر موبایل هواوی خود می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

کارت گارانتی 30 روزه تعمیرات

در مرکز تخصصی تعمیرات گوشی الو موبایل ، بعد از عیب یابی و تعمیر گوشی شما توسط تکنسین های با تجربه الو موبایل یک کارت گارانتی 30 روزه به همراه تلفن همراهتان به شما تحویل داده می شود.تا پایان مهلت کارت گارانتی اگر موبایل شما دوباره همان مشکل قبل از تعمیر را پیدا کند به صورت کاملا رایگان از طرف شرکت الو موبایل تعمیر خواهد شد.

متخصصین با تجربه حوزه تعمیرات

در مرکز الو موبایل ، تلفن همراه شما توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ی حوزه تعمیرات موبایل و در کارگاه های مجهز به ابزار پیشرفته تعمیر می شود. متخصصین الو موبایل سالهاست که در بازار کار این رشته مشغول بکار هستند و به همین دلیل از تخصص بالایی در زمینه تعمیرات موبایل برخوردارند.

تعمیر تخصصی با کمترین هزینه

افزایش روزافزون سرعت تکنولوژی و ساخت قطعات سخت‌افزاری پیچیده‌تر باعث شده گاهی ایرادات خاصی برای گوشی های موبایل ایجاد شود . اما جای نگرانی نیست زیرا متخصصین الو موبایل در کمترین زمان ممکن گوشی شما را عیب یابی کرده و با کمترین هزینه آن را تعمیر خواهند کرد.

وجه تمایز تعمیرات تخصصی موبایل هواوی
در الو موبایل

عیب یابی گوشی هواوی در الو موبایل به صورت کاملا رایگان انجام   می شود و هزینه تعمیرات موبایل شما در سریع ترین زمان ممکن بعد از مشخص شدن عیب آن به شما اعلام می گردد. در صورت تمایل شما، فرآیند تعمیر موبایل آغاز می شود و در کمتر از 48 ساعت گوشی شما به همراه کارت اصالت قطعات و گارانتی 30 روزه تعمیرات به دست شما خواهد رسید. 

تعمیرات موبایل هواوی

مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل یکی از مجهزترین و بزرگترین مراکز تعمیر گوشی هواوی در تهران می باشد که در زمینه تعمیرات تخصصی انواع گوشی و تبلت فعالیت می کند. یکی از خدماتی که مرکز تعمیرات تخصصی الوموبایل ارائه می دهد تعمیرات گوشی هواوی است. تعمیر گوشی هواوی در مرکز الوموبایل در هر دو بخش تعمیرات سخت افزاری گوشی هواوی و تعمیرات نرم افزاری گوشی هواوی به صورت تخصصی انجام می گیرد. تعمیرکاران مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل از تعمیرکاران برتر و با تجربه در تهران می باشند که به صورت فوق تخصصی در زمینه تعمیرات گوشی موبایل فعالیت می کنند.

مراجعین می توانند با خیال راحت تعمیر گوشی هواوی خود را به متخصصان الوموبایل بسپارند زیرا تعمیرات در این مرکز دارای یک ماه گارانتی می باشند و این گارانتی بعد از تعمیر گوشی و همراه با آن به مشتریان اعطاء می شود. به علاوه این مرکز ضمانت می دهد از قطعات اورجینال در تعمیر گوشی شما استفاده کند.

گوشی های هواوی دچار مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری خاصی هستند. متخصصان تعمیرات گوشی هواوی در مرکز الوموبایل با این مشکلات آشنا هستند و در کمترین زمان و با بیشترین کیفیت این مشکلات را برطرف می کنند.

تعمیر تخصصی گوشی هواوی

تعمیر تخصصی گوشی هواوی در مرکز تعمیراتی تخصصی الوموبایل با آخرین و پیشرفته ترین تجهیزات روز تعمیر موبایل و توسط مجرب ترین متخصصان انجام می گیرد. مهم نیست مشکل گوشی شما نرم افزاری باشد یا سخت افزاری، تکنسین های مجرب الوموبایل قادرند با جدیدترین روش ها و مدرن ترین تکنولوژی ها مشکل گوشی شما را برطرف کنند.

تعمیرات تخصصی تبلت هوآوی

در مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل علاوه بر تعمیر گوشی موبایل هواوی ، تعمیرات تخصصی تبلت هواوی نیز انجام می شود. تبلت های هواوی طول عمر و کارایی خوبی دارند اما بعد از مدتی استفاده ممکن است به دلایل گوناگون دچار ایراداتی شوند. این ایرادات در الوموبایل با بیشترین دقت عیب یابی می شوند و قطعات معیوب تعمیر و یا در صورت ضرورت تعویض می شوند. همچنین اگر منبع مشکل نرم افزاری باشد، تعمیرات نرم افزاری لازم برای رفع مشکل انجام خواهد گرفت.

تعمیرات سخت افزاری هواوی

گوشی های هواوی مانند تمام گوشی های دیگر پس از مدتی استفاده به دلیل فرسودگی قطعات و یا استفاده نادرست توسط کاربر دچار مشکلاتی می شوند که نیاز به تعمیرات سخت افزاری خواهند داشت. این مشکلات در مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل با بیشترین کیفیت انجام می شود. از جمله مهمترین تعمیرات سخت افزاری گوشی های هواوی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعمیر پرش آنتن گوشی هوآوی
  • تعمیر مشکل آنتن دهی گوشی هوآوی
  • تعویض ال سی دی گوشی هوآوی
  • تعمیر تخصصی مادربرد هوآوی
  • تعویض تاچ گوشی هوآوی
  • رفع مشکل اسپیکر موبایل هوآوی
  • عیب یابی مشکلات شارژر هوآوی
  • تعمیرات تخصصی وای فای موبایل هوآوی
  • تعویض هارد گوشی هوآوی
  • رفع مشکل هندزفری موبایل هوآوی
  • حل مشکل زود خالی شدن باتری هوآوی
  • برطرف کردن مشکلات کم نور شدن گوشی هوآوی
  • احیاء انواع چیپست CHIPSET تبلت و گوشی هوآوی
  • رفع مشکلات مدار پاور و تغذیه تبلت هوآوی

تعمیرات نرم افزاری هواوی

گوشی های هواوی کاربری رضایت بخشی دارند. اما گاهی از لحاظ نرم افزاری دچار مشکل می شوند. این مشکلات نرم افزاری مربوط به سیستم عامل یا اپلیکیشن ها و بدافزارهای نصب شده هستند. البته به دلیل اینکه کمپانی هواوی از جانب گوگل تحریم شده و گوگل پلی روی هواوی نصب نمی شود، خیلی از مشکلات نرم افزاری گوشی های هواوی به همین دلیل است. مهمترین تعمیرات نرم افزاری گوشی هواوی در مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل طبق لیست زیر است:

  • حل مشکلات شبکه
  • آموزش آنلاک بوت لودر هوآوی
  • رفع مشکل وای فای گوشی هواوی
  • حل مشکل FRP در تمام نسخه های اندروید
  • آموزش پایین آوردن بیلد نامبر هوآوی
  • رفع مشکل ویروسی شدن گوشی هواوی
  • فلش کردن گوشی
  • آپدیت کردن گوشی هواوی
  • رجیستر کردن گوشی هواوی
  • هنگ کردن گوشی موبایل هواوی
  • رفع مشکل پیغام پر بودن حافظه گوشی هواوی
  • بوت گوشی موبایل هواوی

تعمیر گوشی هواوی در تهران

تعمیر گوشی هواوی در تهران یکی از خدمات با کیفیت و رایج مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل است. مرکز الوموبایل تعمیر گوشی مشتریان را از طریق پیک و یا پست نیز می پذیرد. عیب یابی و تست گوشی در مرکز  تعمیراتی الوموبایل به صورت رایگان انجام می شود. پس از اعلام هزینه و موافقت مشتری، فرآیند تعمیرات گوشی هواوی در این مرکز آغاز می شود. برای تعمیر گوشی هواوی در تهران فقط کافی است با شماره های بالای همین صفحه تماس بگیرید.

تعمیرات رایگان هواوی

مشاوره تعمیرات گوشی هواوی در مرکز الوموبایل به صورت رایگان انجام می شود. اگر مشکل گوشی شما با یک راهنمایی و مشاوره کوتاه تلفنی قبل رفع شدن باشد، کارشناسان ما به شما کمک می کنند که این ایراد را به صورت رایگان رفع کنید، اما اگر مشکل گوشی شما طوری باشد که نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشد، گوشی شما باید توسط متخصصان ما عیب یابی شوند. این عیب یابی نیز چه از لحاظ نرم افزاری باشد و چه سخت افزاری، به صورت رایگان انجام می شود و مشکل گوشی به همراه هزینه تعمیر آن به مشتری اعلام می شود.

قیمت تعمیر گوشی هواوی

قیمت تعمیر گوشی هواوی قبل از عیب یابی کامل توسط تکنسین های تعمیرات موبایل ما قابل تعیین نیست. تعیین این قیمت ها باید بعد از یافتن قطعات معیوب صورت بگیرد. نکته ای که باید از آن اطمینان داشته باشید این است که هزینه تعمیر گوشی هواوی در الوموبایل کاملا استاندارد و مطابق با کیفیت ارائه شده خواهد بود.

تعمیر برد گوشی هواوی

یکی از مهمترین بخش های گوشی هواوی برد آن است. تعمیر برد گوشی هواوی با بیشترین کیفیت توسط متخصصان الوموبایل انجام می گیرد. عمده قطعات موبایل از جمله دوربین، اسپیکر، میکروفن، ال سی دی و … به برد گوشی متصل هستند. برد گوشی همچنین دارای قطعات ریز الکترونیکی مانند مقاومت، دیود، خازن، سلف، ترانزیستور و … است. تعمیرکاران مجرب الوموبایل قادرند تعمیرات برد گوشی را به صورت اصولی به انجام برسانند.

تعمیر باتری گوشی های هواوی

یکی از بخش های موبایل که بعد از مدتی دچار مشکل می شود باتری گوشی است. عمر باتری گوشی بعد از مدتی کاهش می یابد. تعمیرکاران الوموبایل قادرند با روش هایی عمر باتری گوشی را افزایش دهند. اگر باتری گوشی قابل تعمیر نباشد، این باتری با دستگاه های مخصوص از پرس خارج شده و با باتری های اورجینال تعویض می شوند.

تعویض ال سی دی موبایل هواوی

یکی از بخش های حساس موبایل ال سی دی آن است. ال سی دی موبایل به ضربه حساس است و با ضربه می شکند، به خصوص اگر گوشی دارای گلس محافظ و قاب نباشد. گلس فنی با گلس محافظ تفاوت دارد. گلس فنی بخشی از صفحه نمایش و یکی از لایه های آن می باشد اما گلس محافظ یک لایه برچسب برای محافظت از صفحه نمایش در برابر خط و خش می باشد. بعد از شکستن صفحه نمایش گوشی تعمیرکار باید به دقت عیب یابی کند تا شکستن ال سی دی را بررسی کند. گاهی اوقات گلس فنی رویی گوشی می شکند و ال سی دی و تاچ سالم می مانند. در این مواقع فقط با تعویض یک لایه گلس فنی مشکل با هزینه کم حل می شود.

تعمیرات گوشی هواوی آب خورده

گاهی اوقات گوشی ها در آب سقوط می کنند. سقوط گوشی در آب باعث نفوذ آب در بین قطعات الکترونیکی دستگاه و اتصال کوتاه آنها می شود. اگر آب به صورت کاملا به برد دستگاه نفوذ کند و گوشی به موقع خاموش نشود، برخی قطعات الکترونیکی دستگاه می سوزند. تعمیرات گوشی هواوی آب خورده در الوموبایل به صورت تخصصی انجام می شود و گوشی در کوتاه ترین زمان به مشتری تحویل داده خواهد شود. 

رفع مشکل خاموشی موبایل هوآوی

یکی از مشکلات رایج گوشی های هواوی خاموش شدن ناگهانی، ری استارت شدن و یا روشن نشدن گوشی است. این مشکلات هرکدام با برخی قطعات خاص دستگاه مرتبط است. البته برخی اوقات این مشکل به دلیل پر بودن بیش از حد حافظه و یا برخی مشکلات نرم افزاری و بد افزارهاست. متخصصان الوموبایل ابتدا منشاء مشکل را جستجو می کنند و سپس با تعمیرات نرم افزاری و یا سخت افزاری این مشکلات را برطرف می کنند.

رفع مشکل آنتن موبایل هوآوی

یکی از مشکلات رایج گوشی هواوی مشکل آنتن آن است. مشکل آنتن گوشی هواوی می تواند دلیل نرم افزاری و یا سخت افزاری داشته باشد. این مشکل می تواند در کوتاه ترین زمان عیب یابی و رفع شود. فقط کافی است برای تعمیر گوشی خود با شماره های درج شده در بالای همین صفحه تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

رفع مشکل هنگ کردن موبایل هوآوی

از دیگر مشکلاتی که کاربران گوشی های هواوی از آن شکایت دارند هنگ کردن این گوشی است. گوشی های هواوی گاهی اوقات به شکل مکرر هنگ می کنند. این هنگ کردن برای کاربراین به شدن آزار دهنده است. هنگ کردن گوشی هواوی می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. این دلایل باید توسط تکنسین های تعمیرات گوشی هواوی در الوموبایل بررسی شوند تا راه برای رفع آنها هموار شود. برای تعمیر گوشی هواوی خود با ما تماس بگیرید.

مقالات آموزشی موبایل