تعمیرات گوشی سامسونگ در تهران

شما دوستان عزیز می توانید برای تعمیر گوشی سامسونگ خود در هر مدل و سری فرم درخواست تعمیرات را پر نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در الو موبایل با شما تماس بگیرند و  موبایل شما را تعمیر نمایند . لازم به ذکر است که پس از تعمیر دستگاه موبایل به شما یک کارت گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات تقدیم می گردد .

یا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

۰۲۱۶۶۵۷۰۹۹۲

۰۹۰۲۹۳۹۵۲۹۵

جهت تعمیر موبایل سامسونگ خود می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

کارت گارانتی 30 روزه تعمیرات

در مرکز تخصصی تعمیرات گوشی الو موبایل ، بعد از عیب یابی و تعمیر گوشی شما توسط تکنسین های با تجربه الو موبایل یک کارت گارانتی 30 روزه به همراه تلفن همراهتان به شما تحویل داده می شود.تا پایان مهلت کارت گارانتی اگر موبایل شما دوباره همان مشکل قبل از تعمیر را پیدا کند به صورت کاملا رایگان از طرف شرکت الو موبایل تعمیر خواهد شد.

متخصصین با تجربه حوزه تعمیرات

در مرکز الو موبایل ، تلفن همراه شما توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ی حوزه تعمیرات موبایل و در کارگاه های مجهز به ابزار پیشرفته تعمیر می شود. متخصصین الو موبایل سالهاست که در بازار کار این رشته مشغول بکار هستند و به همین دلیل از تخصص بالایی در زمینه تعمیرات موبایل برخوردارند.

تعمیر تخصصی با کمترین هزینه

افزایش روزافزون سرعت تکنولوژی و ساخت قطعات سخت‌افزاری پیچیده‌تر باعث شده گاهی ایرادات خاصی برای گوشی های موبایل ایجاد شود . اما جای نگرانی نیست زیرا متخصصین الو موبایل در کمترین زمان ممکن گوشی شما را عیب یابی کرده و با کمترین هزینه آن را تعمیر خواهند کرد.

وجه تمایز تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ
در الو موبایل

عیب یابی گوشی سامسونگ در الو موبایل به صورت کاملا رایگان انجام   می شود و هزینه تعمیرات موبایل شما در سریع ترین زمان ممکن بعد از مشخص شدن عیب آن به شما اعلام می گردد. در صورت تمایل شما، فرآیند تعمیر موبایل آغاز می شود و در کمتر از 48 ساعت گوشی شما به همراه کارت اصالت قطعات و گارانتی 30 روزه تعمیرات به دست شما خواهد رسید. 

تعمیرات موبایل سامسونگ

مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل واقع در تهران یکی از بزرگترین و مجهزترین مراکز تعمیرات موبایل در تهران است که سال هاست در زمینه تعمیرات فوق تخصصی سخت افزاری و نزم افزاری موبایل و تبلت های اندروید و آیفون فعالیت دارد. این مرکز تحویل گوشی خراب شما به وسیله پیک یا پست را نیز می پذیرد و با تست و عیب یابی رایگان آن، هزینه تعمیرات را به مشتری اعلام می کند.بعد از اعلام موافقت از جانب مشتری گوشی موبایل وارد چرخه تعمیرات می شود.

بعد از تعمیر این دستگاه ها به مشتریان ضمانت اصالت قطعات و گارانتی یک ماهه تعمیرات اعطاء می شود. همچنین عیب یابی و تعمیر گوشی در کمتر از 48 ساعت انجام و دستگاه به مشتری تحویل داده می شود. تکنسین های الوموبایل همگی از تعمیرکاران باتجربه و ماهر در تعمیرات گوشی سامسونگ و گوشی های دیگر اندرویدی و آیفون هستند.

یکی از انواع برندهای گوشی که در الوموبایل به صورت تخصصی تعمیر می شود سامسونگ است. گوشی های سامسونگ یکی از برندهای پرفروش بازار هستند که بازار تعمیرات فعالی نیز دارند. متخصصان الوموبایل در تست و تعمیر گوشی های سامسونگ کاملا متخصص هستند. برای رفع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل خود با شماره های درج شده در این صفحه تماس بگیرید.

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ

در مرکز تعمیراتی تخصص الوموبایل انواع تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل پذیرفته می شود. تکنسین های الوموبایل بعد از تحویل گوشی آن را به صورت اصولی باز کرده و تست می کنند. با پیدا کردن قطعه معیوب در مورد تعمیر و یا تعویض آن تصمیم گرفته می شود. این تصمیم وابسته به صرفه اقتصادی برای مشتری است. متخصصان الوموبایل تمام تلاش خود را در جهت کاهش هزینه های مشتری با حفظ کیفیت تعمیرات به کار می برند. انواع تعمیرات سخت افزاری در مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل به شکل زیر است:

  • تعمیرات دوربین موبایل سامسونگ
  • تست و بهینه ‌سازی ولتاژ موبایل
  • تعمیر نواقص میکروفن و اسپیکر
  • تعمیرات کارت حافظه موبایل سامسونگ
  • ریست کردن گوشی سامسونگ
  • برطرف ‌سازی مشکلات هنگ گوشی
  • تعمیر USB موبایل سامسونگ
  • تعویض و یا تعمیر صفحه نمایش
  • تعمیر اسپیکر
  • اصلاح مشکلات ویبره گوشی
  • فلش، فارسی‌سازی و نصب نرم افزار
  • رفع مشکلات آنتن‌دهی موبایل
  • رفع مشکلات سیم کارت
  • تعمیر مشکلات بلوتوث
  • شوسازی در باطری موبایل سامسونگ
  • تعمیر و یا تعویض باتری
  • برطرف کردن مشکل پرش در صفحه نمایش
  • رسوب‌زدایی با اولتراسونیک
  • انجام تست‌های مربوط به تغذیه قطعات

این تعمیرات را بروزترین تجهیزات عیب یابی و تعمیر گوشی های موبایل انجام می شود. تعمیرات موبایل در الوموبایل با آخرین روش ها و با راندمان حداکثری انجام می شود تا تمام گوشی های تعمیر شده با بیشترین کیفیت و در کمترین زمان به دست مشتری برسند.

دوره تعمیر گوشی سامسونگ-1

تعمیر تاچ موبایل سامسونگ

گاهی اوقات صفحه تاچ موبایل سامسونگ دچار مشکل می شود و باید عیب یابی و تعمیر شود. تعمیر تاچ موبایل سامسونگ با توجه به فناوری باکیفیت و متفاوتی که در صفحات نمایش موبایل های سامسونگ بکار رفته است نیازمند تخصص و دانش است. تکنسین های الوموبایل ابتدا با دقت صفحه نمایش را تست می کنند و بعد از اطمینان از اینکه مشکل از تاچ دستگاه است، آن را با دقت تمام تعمیر می کنند.

تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ

ال سی دی یکی از قطعات حساس موبایل است که با ضربه به راحتی می شکند و باید به شدت مراقب آن بود. اما گاهی اوقات حتی با داشتن قاب و گلس محافظ، ال سی دی در اثر ضربات نسبتا شدید می شکند.  البته در خیلی از موارد که گلس فنی رویی صفحه نمایش ترک بر می دارد مشتری خیال می کند کل ال سی دی شکسته است. اما تعمیرکاران الوموبایل در صورت شکستن گلس فنی صرفا به تعویض این قطعه با هزینه کمتر می پردازند.

یکی از قطعات موبایل که شکستن آن هزینه زیادی را روی دوش فرد می گذارد ال سی دی است. به خصوص ال سی دی های سامسونگ که قیمت های بسیار بالایی دارند. متخصصان الوموبایل با تعویض ال سی دی با بیشترین کیفیت و جایگزینی آن با یک LCD اورجینال مشکل گوشی شما را به طور کامل برطرف می کنند.

تعویض باتری گوشی سامسونگ

یکی از مشکلاتی که بروز آن باعث می شود نتوانید با گوشی به راحتی کار کنید تمام شدن عمر باتری است. اگر عمر باتری کم شود مجبورید دائم آن را در شارژ نگه دارید و این خیلی آزار دهنده است. از طرفی در گوشی های سامسونگ سری گلکسی باتری ها برای کاهش ضخامت گوشی در پشت آن پرس شده اند و برای تعویض باتری باید حتما به مرکز تخصصی تعمیراتی الوموبایل مراجعه کنید تا این متخصصان با دستگاه های مخصوص باتری را خارج و آن را با یک باتری اورجینال دیگر تعویض کنند.

تعمیر دوربین موبایل سامسونگ

دوربین موبایل سامسونگ یکی دیگر از قطعاتی است که در این موبایل به دلایل مختلف دچار مشکل می شود. گوشی های سامسونگ دارای دوربین جلو و دوربین پشت می باشند. گاهی اوقات مشکل این دوربین ها نرم افزاری است، هرچند سخت افزاری به نظر برسد. بنابراین این مشکل باید ابتدا توسط تکنسین بررسی شود و در صورتی که مشکل سخت افزاری باشد، متخصصان ما دوربین را با بیشترین کیفیت عیب یابی و تعمیر می کنند.

دوره تعمیر گوشی سامسونگ-2

تعمیر سوکت شارژ موبایل سامسونگ

گاهی اوقات مشاهده می شود که باتری گوشی سامسونگ شارژ نمی شود و یا خیلی کند شارژ می شود. در این مواقع ممکن است اولی مشکلی که ذهن به آن خطور می کند مشکل باتری باشد. اما گاهی اوقات با تست دقیق گوشی متوجه می شویم که مشکل از سوکت شارژ گوشی است. تمام مشکلات در مسیر شارژ گوشی از شارژر تا سوکت و آی سی شارژ گوشی به طور کاملا توسط متخصصان الوموبایل برطرف می شود. 

تعمیر گوشی آب خورده سامسونگ

یکی از مشکلاتی که برای گوشی ها اتفاق می افتد سقوط آنها در آب و نفوذ آب در آنهاست. با نفوذ آب در گوشی، به دلیل رسانا بودن آب، قطعات الکترونیکی گوشی اتصال کوتاه شده و می سوزد. بنابراین اولین کاری که بعد از ورود آب به گوشی باید انجام دهیم خاموش کردن گوشی است. گوشی بعد از نفوذ آب باید به دقت تست شود و قطعات معیوب تعمیر و یا تعویض شود. تعمیرات گوشی آبخورده یک کار تخصصی است و هر تعمیرکاری از پس آن بر نمی آید. متخصصان الوموبایل با بیشترین دقت و کیفیت گوشی های آبخورده را تعمیر می کنند.

 

تعمیر گوشی شکسته

گاهی اوقات گوشی ها در اثر سقوط روی یک سطح سخت کاملا می شکنند و خرد می شوند. این اتفاق نه تنها در ال سی دی بلکه در برخی قطعات داخلی مانند دوربین و برد نیز ترک ایجاد می کند و این کار تعمیر گوشی را سخت می کند. تعمیر یک گوشی شکسته علاوه بر اینکه سخت و وقتگیر است نیاز به مهارت بالایی نیز دارد زیرا با تعویض غیر ضروری قطعات به جای تعمیر آنها هزینه برای مشتری به شدت افزایش می یابد. تکنسین های الوموبایل گوشی شکسته را با کمترین هزینه تعمیر می کنند.

تعمیرات نرم افزاری گوشی سامسونگ

گوشی های سامسونگ از سیستم عامل اندروید بهره می برند. این سیستم عامل دچار مشکلات متعددی می شود. از جمله مشکلات نرم افزاری گوشی سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب انواع برنامه ها
  • فلش کردن گوشی موبایل
  • بالا بردن سرعت گوشی
  • رفع مشکل آنتن دهی نرم افزاری موبایل
  • عدم کارکرد صحیح گوگل استور
  • عیب یابی مشکلات تصاویر گوشی و رفع آن
  • رفع مشکل عدم اتصال صحیح به اینترنت
  • رفع مشکل عدم توانایی در انتقال اطلاعات از گوشی به کارت حافظه
  • سرویس اسپیکر گوشی
  • فلش نرم افزاری گوشی
  • رفع مشکل هنگ کردن گوشی
  • حل مشکل قطع و وصل شدن نور صفحه گوشی

تعمیرات گوشی سامسونگ تخصصی

اگر به دنبال مرکز تعمیرات گوشی سامسونگ تخصصی درتهران هستید ما به شما مرکز الوموبایل را پیشنهاد می دهیم. در مرکز تعمیراتی تخصصی الوموبایل انواع گوشی های سامسونگ باکیفیت عالی تعمیر می شوند. تعمیرات موبایل در مرکز الوموبایل با آخرین تجهیزات روز بازار کار صورت می گیرد. استفاده از ابزار و تجهیزات مدرن باعث می شود علاوه بر اینکه هزینه تعمیرات موبایل کاهش یابد، بلکه کار با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود و عمر گوشی تعمیر شده نیز افزایش یابد. برای استفاده از خدمات تعمیرات موبایل در الوموبایل کافی است با این مرکز تماس بگیرید تا هماهنگی های لازم برای تحویل و تعمیر گوشی شما توسط کارشناسان ما انجام شود.

تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران

مرکز الوموبایل یکی از بزرگترین مراکز تعمیرات موبایل سامسونگ در تهران است. این مرکز با بهره گیری از برترین تعمیرکاران تهران قادر است انواع تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی های اندرویدی و آیفون را به انجام برساند. تعمیرات گوشی سامسونگ تخصص ماست. در صورت مواجهه با هر مشکلی فقط کافی است  با تعمیرکاران مرکز تعمیراتی الوموبایل تماس بگیرید و یا با مراجعه حضوری گوشی خود را تحویل دهید تا در کمترین زمان تعمیر شود.

هزینه تعمیر موبایل سامسونگ

خیلی از مشتریان نگران تعمیر موبایل سامسونگ خود هستند. البته برخی از انواع تعمیرات به دلیل سخت و وقتگیر بودن و یا قطعات گران هزینه زیادی را برای مشتری به همراه دارد. اما مهمتر از آن کیفیت تعیمر می باشد. بارها دیده شده برای تعمیر گوشی سامسونگ هزینه های گزافی از مشتریان مطالبه شده است در حالی که مشکل گوشی نیز به شکل صحیح برطرف نشده است. متخصصان الوموبایل با عیب یابی و یافتن منشاء مشکل  قادرند هر ایرادی را به شکل اصولی و با یک ماه گارانتی تعمیرات برای مشتریان تعمیر کند.

مقالات آموزشی موبایل