فیلترشکن Vpnify

فیلترشکن Vpnify

فیلترشکن Vpnify یک برنامه VPN کاملا رایگان است. فیلتر شکن vpnify MOD APK بهترین برنامه سرویس VPN است که می توانید به آسانی آن را دریافت کنید. دارای اتصال نا محدود و سرعت فوق العاده است. کاربران می توانند بدون نگرانی در مورد امنیت به شبکه های عمومی، خصوصی و سازمانی متصل شوند؛ همچنین، این برنامه به شما امکان می دهد به هر وب سایت مسدود یا فیلتر شده دسترسی داشته باشید، بیایید نگاهی به این ابزار ساده اما مفید بیندازیم. ‏

اصطلاح VPN مخفف شده شبکه خصوصی مجازی است. از آنجایی که پشتیبانی یک لایه حفاظتی و ناشناس اضافه می کند، این یک پل امن بین شما و اینترنت است. در نتیجه، به کاربران در پنهان کردن فعالیت اینترنتی و موقعیت مکانی خود برای جلوگیری از ردیابی (مخصوصاً هنگام استفاده از شبکه‌های Wifi عمومی) کمک می‌کند.

همچنین می تواند به شما کمک کند تا از سانسور آنلاین دور شوید و به شما امکان می دهد عملاً از هر وب سایتی بدون نگرانی از قرار گرفتن در لیست سیاه بازدید کنید؛ در نتیجه، اکثر کاربران گوشی های هوشمند باید یک برنامه معتبر VPN را نصب کنند تا به آنها اجازه دهد در حین حرکت آزادانه رفتار کنند. ‏

فیلترشکن Vpnify گزینه VPN مناسب است، نه تنها به دلیل رایگان بودن، بلکه به دلیل مجموعه ویژگی های گسترده و قابل اعتماد آن یک فیلتر شکن مناسب به شمار می رود.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات موبایل به صورت کاملا تخصصی

ویژگی های فیلترشکن Vpnify

  • راحتی و سهولت استفاده.
  • اتصال سریع به سرورهای VPN.
  • بدون محدودیت.
  • استفاده از برنامه بدون ثبت نام.
  • دسترسی نامحدود به هر سایت.
  • سطح بالای رمزگذاری.
  • امکان پنهان کردن IP واقعی و دریافت کردن آدرس جعلی.
  • اتصال ایمن با رمزگذاری در سطح نظامی. ‏
  • رفع انسداد صفحات وب غیرقابل دسترس، سانسور شده یا از نظر جغرافیایی محدود. ‏
  • سهولت استفاده بدون ثبت نام. ‏
  • انتخاب سرور از کشورهای مختلف. ‏
  • ناوبری بدون محدودیت جلسه یا پهنای باند، نه برای ارسال و نه برای دانلود داده.
  • اتصال پایدار به هر کجا که متصل شوید. ‏
  • ناوبری در حالت ناشناس داده‌های خصوصی شما را پنهان می‌کند تا از ردیابی یا ردیابی جلوگیری شود. ‏
  • سرعت بالا.
  • همچنین DNS و رمزگذاری ایمن.
  • بدون محدودیت استفاده از پهنای باند برای انتقال و دانلود. ‏
  • همچنین به سرعت متصل می شود و استفاده از آن بسیار آسان است. تنها کافی است که برنامه را باز کنید و دکمه اتصال را انتخاب کنید و اگر می خواهید کشور سرور را تغییر دهید به قسمت مربوطه بروید و مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.

ویژگی های فیلترشکن Vpnify

 

نحوه استفاده از فیلترشکن VPNIFY

شروع کار با VPNIFY به لطف نحوه عملکرد آن آسان است. به این ترتیب: برنامه VPNIFY را می توان از فروشگاه Play Android یا فروشگاه App iOS دانلود کرد. بیش از 50 مکان برای انتخاب در هنگام تنظیم یک مکان سرور وجود دارد. این شامل کشورهای مختلف در سراسر جهان است. با کلیک بر روی دکمه اتصال در رابط سرور VPN، به سرور متصل خواهید شد و از امن و ایمن بودن مرور در اینترنت اطمینان خواهید یافت. بهترین برنامه VPN VPNIFY است. استفاده از آن آسان است، امنیت و حریم خصوصی بالایی دارد و بسیار قابل حمل است.

این برنامه VPN به شما امکان می دهد بدون توجه به جایی که هستید به هر محتوایی که می خواهید دسترسی داشته باشید. این به دلیل توانایی آن در عبور از مکان ها است. این برنامه از فناوری تونل زنی امن برای ناشناس کردن ترافیک مرور از طریق یک سرور رمزگذاری شده استفاده می کند. این تضمین می کند که هیچ کس نمی تواند بغرگذاری های کاربر را به لطف فناوری تونل زنی ردیابی کند.

دور زدن هرگونه محدودیتی که بر روی وب سایت ها یا محتوا اعمال می شود، نیاز به استفاده از IP های جایگزین را از بین می برد. این به کاربران اجازه می دهد تا محدودیت های جغرافیایی را دور بزنند.

این برنامه از آخرین پروتکل های VPN برای ارائه اتصالات سریع و قابل اعتماد با سرعت های باورنکردنی مرور استفاده می کند.

همچنین می تواند تاخیر و بافر را در صفحات وب یا پخش ویدیوها از بین ببرد. این برنامه به دور زدن فایروال های راه اندازی شده کمک می کند. این برای کسانی که می‌خواهند هنگام کار یا مدرسه به وب‌سایت‌های محدود دسترسی داشته باشند عالی است.

ویژگی Hotspot Shield Security از Hotspot Shield داخلی برنامه برای رمزگذاری تمام ترافیک آن استفاده می کند. این تضمین می کند که هیچ کس نمی تواند از داده های برنامه جاسوسی کند.

این برنامه هیچ گزارشی از فعالیت یا ترافیک شما نگه نمی دارد و ناشناس بودن کامل را تضمین می کند. این بدان معنی است که هیچ سابقه ای از هویت شما در هیچ زمانی وجود ندارد.

سوئیچ kill داخلی به طور خودکار تمام انتقال داده ها را در صورت قطع اتصال از بین می برد. این از افشای داده ها در صورت قطع اتصال جلوگیری می کند.

این برنامه از محافظت از نشت DNS برای جلوگیری از افشای هویت و مکان شما استفاده می کند. این با استفاده از DNS Leak Protection انجام می شود.

این برنامه یک آدرس IP جعلی ارائه می کند که هرگونه امکان ردیابی را از بین می برد. ‏

فیلترشکن VPNify دارای بسیاری از ویژگی های برجسته فراتر از APK اصلی آن است. اینها را می توان در سایر APKهای موجود آن مشاهده کرد.

این برنامه در عرض چند ثانیه و بدون هیچ گونه عارضه ای متصل می شود.

این برنامه دارای رابط کاربری آسان و بدون پیچیدگی است که آن را کاربر پسند می کند. با پهنای باند نامحدود، می‌توانید بدون محدودیت جریان و مرور کنید تا زمانی که محدودیت داده‌تان برآورده شود.

این برنامه نیازی به ثبت نام ندارد و کاربران را ملزم به ارائه اطلاعات شخصی نمی کند. بدون نیاز به ارائه جزئیات اضافی می توان آن را روی دستگاه نصب کرد.

نحوه استفاده از فیلترشکن VPNIFY

پیشنهاد ویژه : تعمیرات گوشی سامسونگ به صورت کاملا تخصصی

مراحل نصب فیلتر شکن Vpnify

ابتدا باید VPNIFY – Unlimited VPN Proxy نسخه اصلی را حذف نصب کنید اگر آن را نصب کرده اید. سپس VPNIFY – Unlimited VPN Proxy Mod APK را دانلود کنید. پس ازاتمام دانلود، باید فایل apk را پیدا کرده و آن را نصب کنید. برای

نصب برنامه های خارج از Play Store باید «منابع ناشناس» را فعال کنید. ‏

سپس می توانید VPNIFY – Unlimited VPN Proxy Mod APK را باز کنید و از آن لذت ببرید.

 

موارد ایمن فیلترشکن Vpnify

  • هنگام استفاده از Wifi عمومی، خطرات متعددی وجود دارد که باید از آنها آگاه بود، اما گاهی اوقات اجتناب ناپذیر است. ممکن است از شما خواسته شود که اقدامات حساسی مانند دسترسی به وب سایت شرکت برای به دست آوردن داده ها یا وارد کردن رمز حساب بانکی خود برای تکمیل انتقال انجام دهید. اینها انواع سناریوهایی هستند که در آن ابزار قدرتمند VPN مانند Vpnify مفید است. ‏
  • کاربران اندروید Vpnify را یکی از بهترین برنامه های VPN رایگان می دانند که امروزه در دسترس است. اولین ویژگی Vpnify امنیت عالی آن است که از طریق رمزگذاری درجه نظامی ارائه می شود. در نتیجه، کاربران می توانند با خیال راحت از شبکه های اینترنتی عمومی در کافه ها، مدارس، مشاغل، خوابگاه ها و سایر مکان های عمومی عبور کنند. ‏
  • هنگامی که از تلفن خود برای مرور وب یا انجام سایر وظایف آنلاین استفاده می کنید، Vpnify یک IP جدید، یک IP مجازی به شما می دهد یا حتی IP شما را ناپدید می کند تا هیچ استالکر نتواند شما را ردیابی کند. ‏
  • از آنجایی که DNS در Vpnify رمزگذاری شده است، همیشه از حملات مخرب یا نظارت بر محیط شبکه محافظت می شود. اتصالات DNS و IP Vpnify بارها با سطوح مختلف رمزگذاری محافظت می شود و این اطمینان را می دهد که هیچ کس نمی تواند به محتوای دستگاه شما نفوذ کند و از آن ردیابی کند. ‏
  • همچنین ممکن است با این ویژگی امنیتی راحت باشید زیرا Vpnify نمی تواند سوابق ترافیک را حتی به صورت داخلی مشاهده یا نگهداری کند. Vpnify بهترین VPN برای مرور خصوصی برای همه است

 

چه زمانی باید از فیلترشکن Vpnify استفاده کرد؟ ‏

  • اگر در هر یک از شرایط زیر هستید، باید بلافاصله فیلترشکن Vpnify را در تلفن خود دانلود کنید تا از آن استفاده کنید:
  • هنگام استفاده از اینترنت، یک لایه امنیتی برای حفظ حریم خصوصی ضروری است. ‏
  • برای جلوگیری از نفوذ و از دست دادن اطلاعات، زمان استفاده از Wifi عمومی برای خواندن مطالب شخصی. ‏

چه زمانی باید از Vpnify استفاده کرد؟ ‏

 

کجا می توانید از فیلترشکن Vpnify استفاده کنید؟ ‏

دامنه این برنامه نامحدود است. شما می توانید از این VPN در بسیاری از نقاط مختلف جهان از جمله آسیا، اروپا، آمریکای جنوبی و خاورمیانه استفاده کنید، زیرا ده ها سرور در مکان های مختلف دارد.

سرویس VPN در کشورهای زیر موجود است: ایالات متحده، بریتانیا، هلند، آلمان، سنگاپور، اسپانیا، فرانسه، هند، کانادا، ژاپن، کره، ایتالیا، اتریش و استرالیا همگی نمایندگی دارند. سوئیس، بلژیک، رومانی، مجارستان، آفریقای جنوبی، امارات متحده عربی و تعداد زیادی از کشورها از جمله آنها هستند. ‏

ما در این مقاله سعی کردیم تمام اطلاعات لازم را در مورد فیلتر شکن Vpnify با شما به اشتراک بگذاریم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۱ از ۵
از مجموع ۱۳۱۰ رای

27 دیدگاه دربارهٔ «فیلترشکن Vpnify»

  1. خیلی خیلی خوب بود ولی مدتی هست توایران را میگم درست وصل نمیشه یا زود قطع میشه یا پولی میشه رايگان کار نمیکنه چه کار کنم لطفا بزار ید مثل قبلا فعال وقوی ورایگان باشد ممنونم دستون درد نکنه

  2. محمدرضا نیک بنیان

    سلام من چندسال از این وی پی ان استفاده کردم زمانی بود دیگر به هیچ فیلترشکنی فکرنمیکردم واقعا فوق‌العاده بود تا سه یا چهار ماه پبش که قطع شد هرکاری کردم نشد که نشد الان هم اگه مثل قبل باشه عالی عالی هستش.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات