تعویض باتری گوشی در تهران

شما دوستان عزیز می توانید برای تعویض باتری گوشی خود در هر مدل و سری فرم درخواست تعمیرات را پر نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در الو موبایل با شما تماس بگیرند و  موبایل شما را تعمیر نمایند . لازم به ذکر است که پس از تعمیر دستگاه موبایل به شما یک کارت گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات تقدیم می گردد .

یا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

۰۲۱-۶۶۵۷۰۹۹۲

۰۹۰۲۹۳۹۵۲۹۵

جهت تعویض باتری گوشی خود می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

کارت گارانتی 30 روزه تعمیرات

در مرکز تخصصی تعمیرات گوشی الو موبایل ، بعد از عیب یابی و تعمیر گوشی شما توسط تکنسین های با تجربه الو موبایل یک کارت گارانتی 30 روزه به همراه تلفن همراهتان به شما تحویل داده می شود.تا پایان مهلت کارت گارانتی اگر موبایل شما دوباره همان مشکل قبل از تعمیر را پیدا کند به صورت کاملا رایگان از طرف شرکت الو موبایل تعمیر خواهد شد.

متخصصین با تجربه حوزه تعمیرات

در مرکز الو موبایل ، تلفن همراه شما توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ی حوزه تعمیرات موبایل و در کارگاه های مجهز به ابزار پیشرفته تعمیر می شود. متخصصین الو موبایل سالهاست که در بازار کار این رشته مشغول بکار هستند و به همین دلیل از تخصص بالایی در زمینه تعمیرات موبایل برخوردارند.

تعمیر تخصصی با کمترین هزینه

تعمیر تخصصی با کمترین هزینه افزایش روزافزون سرعت تکنولوژی و ساخت قطعات سخت‌افزاری پیچیده‌تر باعث شده گاهی ایرادات خاصی برای گوشی های موبایل ایجاد شود . اما جای نگرانی نیست زیرا متخصصین الو موبایل در کمترین زمان ممکن گوشی شما را عیب یابی کرده و با کمترین هزینه آن را تعمیر خواهند کرد.

وجه تمایز تعویض باتری گوشی
در الو موبایل

عیب یابی گوشی در الو موبایل به صورت کاملا رایگان انجام  می شود و هزینه تعمیرات موبایل شما در سریع ترین زمان ممکن بعد از مشخص شدن عیب آن به شما اعلام می گردد. در صورت تمایل شما، فرآیند تعمیر موبایل آغاز می شود و در کمتر از 48 ساعت گوشی شما به همراه کارت اصالت قطعات و گارانتی 30 روزه تعمیرات به دست شما خواهد رسید. 

تعویض باتری گوشی

آیا باتری گوشی هوشمند شما سریعتر از زمانی که برای اولین بار آن را از جعبه خارج کردید تمام می شود؟ باتری گوشی های هوشمند، به مرور زمان از نظر شیمیایی پیر می شوند. به عبارت دیگر، به مرور زمان وقتی آنها را شارژ و تخلیه می کنید، تخریب می شوند. با این حال، ناامید نشوید. ساده ترین راه برای تعویض باتری گوشی این است که به سایت الو موبایل مراجعه کنید و درخواست خود را ثبت کنید.

با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم در مورد تعویض باتری گوشی را با شما به اشتراک بگذاریم.

چگونه تشخیص دهید نیاز به تعویض باتری گوشی دارید؟

  • بیشتر سازندگان گوشی های هوشمند قصد دارند باتری هایی طراحی کنند که حداقل 80 تا 85 درصد ظرفیت اولیه خود را پس از دو سال حفظ کنند. با این حال، باتری گوشی شما می تواند سریعتر از آن تحلیل رود. شارژ سریع و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گرما تنها برخی از عواملی هستند که می توانند سرعت ظرفیت باتری را کاهش دهند. علاوه بر این تخمین اینکه باتری گوشی هوشمند شما چقدر خراب شده است، اغلب دشوار است.
  • اگر گوشی شما علائمی مانند راه اندازی مجدد تصادفی یا خاموش شدن ناگهانی با شارژ 30 یا حتی 50 درصدی داشته باشد، نشانه ای از کاهش ظرفیت باتری است. 
  • اگر باتری گوشی هوشمند شما مانند گذشته دوام نمی آورد، از اپلیکیشنی مانند AccuBatteryبرای تخمین سلامت فعلی آن استفاده کنید. این برنامه در پس ‌زمینه اجرا می‌شود، داده‌های تخلیه و شارژ را در چند روز جمع‌ آوری می ‌کند و سلامت باتری شما را تخمین می‌ زند. اگرچه مسلماً کامل نیست؛ اما هنوز هم می ‌تواند تخمین مناسبی ارائه دهد و به شما کمک کند که آیا نیاز به تعویض باتری گوشی دارید یا خیر.
  • خاموش شدن یا راه اندازی مجدد تصادفی نشانه واضحی از نیاز به تعویض باتری گوشی است.
  • اگر تلفن شما به سه سال استفاده مداوم نزدیک می شود، مطمئناً یک باتری جدید می تواند این مشکل را رفع کند. این به این دلیل است که باتری ‌های لیتیوم یونی پس از چند صد بار شارژ شروع به کاهش عملکرد می‌کنند. اگر از آیفون استفاده می کنید، یک راه آسان برای بررسی ظرفیت فعلی باتری وجود دارد. برنامه تنظیمات را باز کنید، به Battery > Battery Healthبروید و بخش حداکثر ظرفیت را بررسی کنید. اپل به شما توصیه می کند که زمانی که سلامت باتری خود به کمتر از 80 درصد ظرفیت اصلی یا تقریباً 500 چرخه شارژ رسید، نیاز به تعویض باتری گوشی دارید.

در واقع قبل از اینکه تصمیم به تعویض باتری بگیرید، باید مطمئن شوید که باتری شما معیوب است. علائم زیر را بررسی کنید تا بفهمید باتری شما معیوب است یا خیر:

  • تخلیه سریع باتری
  • شارژ نشدن حتی در صورت اتصال به برق
  • روشن نشدن
  • گرم شدن بیش از حد

اگر متوجه شدید که باتری شما معیوب است، می توانید برای تعویض باتری گوشی به سایت الو موبایل مراجعه کنید. فرقی نمی کند که چه مدل گوشی دارید یا باتری آن قابل جابجایی یا داخلی است. تکنسین ها قادر خواهند بود باتری را برای شما تعویض کنند.

برای همه برندهای پیشرو تلفن همراه، از جمله:

  • آیفون ها
  • گوشی های سامسونگ
  • گوشی های سونی اریکسون
  • گوشی های نوکیا
  • گوشی های ال جی
  • گوشی های بلک بری
  • گوشی های HTC

حتی اگر نام تجاری گوشی شما در بالا ذکر نشده باشد، می‌توانند باتری آن را تعویض کنند. 

باتری گوشی هوشمند چقدر دوام می آورد؟

این روزها اکثر گوشی های هوشمند از باتری لیتیوم یونی استفاده می کنند. باتری لیتیوم یونی در حال استفاده باید بین 2 تا 3 سال دوام بیاورد. 

با این حال، تلفن‌های هوشمند مدرن به شدت تحت فشار هستند و قدرت، رم و فضای ذخیره‌ سازی بیشتری نسبت به آنچه لازم است را در اختیار دارند. که این موجب کاهش عمر باتری می شود و نیاز به تعویض باتری گوشی را افزایش می دهد.

تعویض باتری گوشی در الو موبایل

ساده ترین راه برای تعویض باتری گوشی هوشمندتان این است که از سایت الو‌ موبایل برای تعویض باتری استفاده کنید. این به این دلیل است که اکثر سازندگان از چسب برای محکم کردن پنل‌ های پشت و جلوی تلفن شما استفاده می ‌کنند که معمولاً از شیشه‌ های ظریف ساخته شده‌ اند. در حالی که این چسب به بهبود مقاومت گوشی در برابر آب کمک می کند، همچنین اغلب تعمیرات را دشوارتر و سخت تر می کند.

گوشی های هوشمند مدرن از چسب های زیادی برای مقاومت در برابر آب استفاده می کنند که دسترسی آسان به باتری و سایر اجزای داخلی را محدود می کند.

با ثبت سفارش در سایت الو موبایل جهت تعویض باتری گوشی، یک باتری اصلی دریافت خواهید کرد. در حالی که ممکن است یک باتری غیر رسمی از طریق سفارش در مراکز نامعتبر، در ابتدا به خوبی کار کند، اما بعد از چند مدت از کار بیفتد.

ارائه دهندگان تعمیرات مجاز مانند اولو‌موبایل، معمولاً چسب نگهدارنده صفحه یا قاب پشتی را تعویض می کنند تا اطمینان حاصل شود که تلفن هوشمند شما مقاومت اولیه خود را در برابر آب حفظ می کند.

خدمات تعویض باتری گوشی مقرون به صرفه در الو موبایل

آیا لازم است تلفن خود را بیشتر از قبل شارژ کنید؟ اگر پاسخ شما مثبت است، باتری تلفن همراه شما از کار افتاده است. در حالی که باتری های تلفن همراه دستگاه های کارآمدی هستند که عمر طولانی دارند، اما از ایراداتی رنج می برند. علاوه بر این، باتری های از کار افتاده می توانند برآمده و متورم شوند و گاهی وقت ها منفجر شوند.

باتری معیوب برای گوشی شما خطرناک است. اگر شک دارید که باتری گوشی شما معیوب است، بهتر است اقدام به تعویض باتری گوشی خود کنید.

الو موبایل انتخاب هوشمندی برای خدمات تعویض باتری گوشی است. الو موبایل یک سایت معتبر تعمیر تلفن همراه است و به رفع مشکل گوشی های مشتریان خود کمک می کند.

نکاتی برای بالا بردن عمر باتری تلفن

  • خدمات غیر ضروری را خاموش کنید.
  • برنامه های خود را ببندید.
  • از اعلان های ضروری فقط استفاده کنید.
  • بهتر است که گوشی خود هفته ای یک بار را خاموش کنید.
  • مطمئن شوید که قفل خودکار روشن است.
  • شارژ بهینه باتری را روشن کنید.
  • لرزش یا صداها صفحه کلید را خاموش کنید.
  • کاهش روشنایی صفحه نمایش
  • محدود کردن برنامه های مصرف باتری بالا
  • حالت کم مصرف یا حالت ذخیره باتری را فعال کنید.
  • در الو موبایل یک شارژر اصلی تهیه کنید، مخصوصاً برای شارژ سریع گوشی.

مزایای تعویض باتری

احتمالاً متوجه شده اید که با بالا رفتن سن گوشی، باتری گوشی سریعتر تخلیه می شود. هر چه بیشتر از گوشی استفاده کنید و هر چه گوشی قدیمی تر شود، عمر باتری آن نیز کوتاه تر می شود. به محض اینکه این اتفاق می افتد، بسیاری از مردم بدون در نظر گرفتن گزینه های دیگری مانند تعویض باتری گوشی، خرید یک گوشی جدید را انتخاب می کنند؛ اما راه حل مناسب، تعویض باتری گوشی است که یک راه حل بسیار ارزان تری نسبت به دور انداختن گوشی قدیمی و خرید یک گوشی جدید است. 

خوشبختانه، اگر متوجه هر گونه مشکلی در باتری گوشی خود شدید، الو‌موبایل می‌توانید آن را به سرعت و با قیمت مناسب برای شما تعویض کنید. تکنسین های آنها، باتری گوشی های شما را در کمترین زمان تعویض می کنند.

در اینجا چند دلیل وجود دارد که باید به فکر تعویض باتری گوشی باشید:

  • کارایی هزینه

گوشی‌ های هوشمند گران‌ هستند، و گاهی وسوسه‌انگیز است که وقتی باتری گوشی معیوب می‌شود، یک گوشی جدید بخرید، احتمالاً خرید گوشی جدید، بسیار گران‌تر نسبت به جایگزینی اولیه باتری خواهد بود. بعلاوه، عمر باتری گوشی شما ممکن است قبل از اینکه عملکرد خود گوشی کاهش یابد شروع به از بین رفتن کند. این بدان معناست که همه چیز به جز باتری شما به خوبی کار می کند، و دور انداختن گوشی هایی که فقط یک مشکل خاص را تجربه می کند کار صحیحی نیست.

  • بهره وری زمان

یکی دیگر از مزایای تعویض باتری گوشی شما این واقعیت است که باعث صرفه جویی قابل توجهی در زمان شما می شود. بنابراین تعویض باتری گوشی شما هم ارزانتر و هم سریعتر از خرید یک گوشی جدید است.

  • امنیت

سایت الو‌ موبایل بعد از تعمیر و تعویض باتری گوشی شما نوعی گارانتی برای کار خود ارائه می دهند. این بدان معناست که اگر باتری شما را تعویض کنند و بعد از چند هفته یا چند ماه از کار بیفتد، شما تحت پوشش قرار خواهید گرفت. 

  • ایمنی

در این مرحله، احتمالاً به این فکر می‌کنید که «من می‌توانم باتریم را خودم تعویض کنم و حتی پول بیشتری پس انداز کنم!» اگرچه ممکن است شما یک متخصص گوشی های هوشمند باشید و بتوانید باتری را به تنهایی تعویض کنید، توصیه می کنیم آن را به یک مرکز تعمیرات حرفه ای بسپارید. این ایمن ترین، ساده ترین و مطمئن ترین راه برای تعویض باتری گوشی شما است. 

شما می توانید با اطمینان کامل تعویض باتری گوشی خود را به الو‌ موبایل بسپارید. تنها کافی است از طریق سایت ثبت سفارش کنید.

مقالات آموزشی موبایل