تعمیر گوشی آب خورده در تهران

شما دوستان عزیز می توانید برای تعمیر گوشی آب خورده خود در هر مدل ، برند و سری فرم درخواست تعمیرات را پر نمایید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان ممکن در الو موبایل با شما تماس بگیرند و  موبایل شما را تعمیر نمایند . لازم به ذکر است که پس از تعمیر دستگاه موبایل به شما یک کارت گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات تقدیم می گردد .

یا می توانید با شماره های زیر تماس حاصل نمایید :

۰۲۱-۶۶۵۷۰۹۹۲

۰۹۰۲۹۳۹۵۲۹۵

جهت تعمیر گوشی آب خورده خود می توانید فرم زیر را تکمیل نمایید.

کارت گارانتی 30 روزه تعمیرات

کارت گارانتی 30 روزه تعمیرات در مرکز تخصصی تعمیرات گوشی الو موبایل ، بعد از عیب یابی و تعمیر گوشی شما توسط تکنسین های با تجربه الو موبایل یک کارت گارانتی 30 روزه به همراه تلفن همراهتان به شما تحویل داده می شود.تا پایان مهلت کارت گارانتی اگر موبایل شما دوباره همان مشکل قبل از تعمیر را پیدا کند به صورت کاملا رایگان از طرف شرکت الو موبایل تعمیر خواهد شد.

متخصصین با تجربه حوزه تعمیرات

در مرکز الو موبایل ، تلفن همراه شما توسط تکنسین های متخصص و با تجربه ی حوزه تعمیرات موبایل و در کارگاه های مجهز به ابزار پیشرفته تعمیر می شود. متخصصین الو موبایل سالهاست که در بازار کار این رشته مشغول بکار هستند و به همین دلیل از تخصص بالایی در زمینه تعمیرات موبایل برخوردارند.

تعمیر تخصصی با کمترین هزینه

افزایش روزافزون سرعت تکنولوژی و ساخت قطعات سخت‌افزاری پیچیده‌تر باعث شده گاهی ایرادات خاصی برای گوشی های موبایل ایجاد شود . اما جای نگرانی نیست زیرا متخصصین الو موبایل در کمترین زمان ممکن گوشی شما را عیب یابی کرده و با کمترین هزینه آن را تعمیر خواهند کرد.

وجه تمایز تعمیر گوشی آب خورده
در الو موبایل

عیب یابی تعمیر گوشی آب خورده در الو موبایل به صورت کاملا رایگان انجام  می شود و هزینه تعمیرات موبایل شما در سریع ترین زمان ممکن بعد از مشخص شدن عیب آن به شما اعلام می گردد. در صورت تمایل شما، فرآیند تعمیر موبایل آغاز می شود و در کمتر از 48 ساعت گوشی شما به همراه کارت اصالت قطعات و گارانتی 30 روزه تعمیرات به دست شما خواهد رسید. 

تعمیر گوشی آب خورده

شاید بپرسید که آیا تعمیر گوشی آب خورده امکان پذیر است؟ با ما همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این مورد با شما به اشتراک بگذاریم.

اگرچه اکثر تلفن های همراه مدرن تا حدی مقاوم هستند، اما آب همچنان می تواند آسیب جدی به تلفن شما وارد کند. اما تعمیر گوشی آب خورده امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه به سایت الو موبایل با خیال راحت مشکل به وجود آمده برای گوشی خود را رفع کنید. این سایت می تواند هر گونه آسیب ناشی از آب را که گوشی شما متحمل شده است، تعمیر کند. تعمیر گوشی آب خورده توسط این سایت با گارانتی و کیفیت انجام می شود.

آسیب مایع یکی از رایج‌ ترین دلایل مشتریان ما برای ارسال گوشی‌ های آیفون، پیکسل و سامسونگ برای تعمیر به این سایت است. احتمالا همه شما در چنین شرایطی بوده اید. تلفن خود را در یک گودال انداخته اید، یا یک نوشیدنی روی آن ریخته اید، یا به سادگی از دستانتان خارج شده و داخل سینک (یا توالت) افتاده است. نگران نباشید با وجود الو موبایل جای نگرانی نیست.

آنچه در این مطلب می خوانید:

قبل از تعمیر گوشی آب خورده چه کاری را نباید انجام داد؟

چه قطعاتی در گوشی آب دیده آسیب می بینند؟

 

قبل از تعمیر گوشی آب خورده چه کاری را نباید انجام داد؟

 قبل از اینکه مراحل تعمیر گوشی آب خورده را بررسی کنیم، بیایید کارهایی را که قطعاً نباید انجام دهید برجسته کنیم:

  • گوشی را روشن نکنید: روشن کردن گوشی در حالت خیس می تواند اتصالات الکتریکی را کوتاه کند و آسیب های جبران ناپذیری به بار آورد.
  • هیچ کلیدی را فشار ندهید، مگر اینکه گوشی را خاموش کنید: زیرا این کار می تواند به نفوذ بیشتر آب به داخل تلفن همراه شما کمک کند.
  • آن را تکان ندهید: زیرا باز هم می تواند باعث ورود آب و آسیب بیشتر شود.
  • آن را گرم یا خنک نکنید: دمای شدید می تواند به روش های دیگر به گوشی شما آسیب برساند یا می تواند به پخش شدن آب در داخل دستگاه شما کمک کند.

چه قطعاتی در گوشی آب دیده آسیب می بینند؟

گوشی هوشمند شامل یک سری قطعات است که در اثر آب آسیب می بینند. بنابراین، این بسته به زمان ماندن گوشی در آب و همچنین میزان مقاومت و  نفوذپذیری گوشی شما در برابر آب دارد. اگر گوشی شما پس از غوطه ور شدن در آب آسیب دید، نگران نباشید، زیرا اکثر این قطعات قابل تعمیر هستند.

برای شروع، شیارهای سیم کارت و کارت SD، جک هدفون، درگاه های شارژ و سوراخ های میکروفون محل ورود آب به تلفن شما هستند. زمانی که آب از این سوراخ ها وارد گوشیشما می شود، به قسمت های داخلی گوشی شما می رود و به اجزای حیاتی جوشی آسیب می رساند.

آب خوردگی گوشی می تواند از کار نکردن درگاه شارژ تلفن شما تا روشن نشدن کل دستگاه باشد. و هنگامی که تلفن شما روشن نمی شود، هیچ چیز بدتر از آن وجود ندارد، زیرا آب یا رطوبت می تواند بر صفحه اصلی تأثیر بگذارد.

مادربرد گوشی یکی از گران‌ترین قسمت گوشی هوشمند است. این بخش هنگامی که توسط آب آسیب می بیند، جایگزینی آن می تواند در سمت شیب دار باشد. علاوه بر این محتوای مایع و رطوبت می تواند تقریباً بر هر جزء از تلفن تأثیر بگذارد، از جمله درگاه شارژ، صفحه نمایش، رم، دوربین، پردازنده، بلندگو، میکروفون، باتری، ترانزیستورها و سایر اجزای الکترونیکی. تمام این قطعات به مادربرد گوشی متصل هستند. درنتیجه، زمانی که آب به بخش مادربرد گوشی آسیب می رسد، بیشتر اجزای گوشی شما دچار مشکل می شوند.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات موبایل

چند مرحله برای تعمیر گوشی آب خورده

اگر گوشی خود را از قبل خاموش نکرده اید آن را خاموش کنید: این به جلوگیری از اتصالات برقی کمک می کند و بهترین شانس زنده ماندن را به تلفن شما می دهد.

  • پوشش، سیم کارت و در صورت امکان باتری را بردارید: این کار به خشک شدن سریعتر قطعات داخلی کمک می کند.

از یک پارچه برای جذب آب قابل مشاهده استفاده کنید: سعی کنید از چیزی جاذب مانند پارچه یا حوله کاغذی استفاده کنید تا آب قابل مشاهده روی تلفن خود را خیس کنید. سعی کنید آب را به اطراف پخش نکنید، زیرا ممکن است آن را به قسمت های دیگر دستگاه فشار دهد.

  • یک جاروبرقی را امتحان کنید: اگر آب زیادی در پورت ها وجود دارد، می توانید از جاروبرقی برای مکیدن آن استفاده کنید. ابتدا مطمئن شوید که قطعات گم شده ای وجود ندارد، به خصوص مواردی مانند سیم کارت یا microSD.
  • گوشی خود را در ظرفی پر از برنج نپخته قرار دهید: برنج نپخته به جذب آب از اتمسفر داخل کیسه کمک می کند.
  • گوشی خود را حداقل 48 ساعت بگذارید: قبل از اینکه حداقل 48 ساعت منتظر بمانید تا خشک شود، وسوسه نشوید که دوباره گوشی خود را روشن کنید. اگر می توانید سیم کارت خود را در یک تلفن یدکی قرار دهید تا مطمئن شوید که هنوز قابل تماس است.
  • بعد از 48 ساعت سعی کنید گوشی خود را دوباره روشن کنید: اگر روشن نشد، ابتدا آن را شارژ کنید. اگر این کمکی نکرد، باید آن را برای تعمیر گوشی آب خورده به سایت الو موبایل بفرستید.
  • اگر روشن شد، مراقب آن باشید: سعی کنید ویژگی های مختلف مانند بلندگوها، صفحه لمسی و دوربین را آزمایش کنید تا مطمئن شوید که کار می کنند. در حالی که بسیار خوب است که دوباره به تلفن خود دسترسی دارید، آسیب آب ممکن است باعث خوردگی داخل گوشی شما شود و ممکن است برای مدت طولانی به کار خود ادامه ندهد. از این فرصت برای پشتیبان‌گیری از عکس‌ها و سایر داده‌های خود استفاده کنید تا مطمئن شوید در صورت خرابی تلفن در چند روز آینده، از بین نمی‌روند.

صادقانه بگویم، گوشی آسیب دیده در اثر آب چیزی نیست که بتوانید به راحتی در خانه تعمیر کنید. برای رفع این مشکل لازم است که برای مدت زمان طولانی از تلفن خود به هیچ وجه استفاده نکنید یا می تولنید به یک تکنسین اجازه دهید که تعمیر گوشی آب خورده را در کمتر از چند دقیقه تعمیر کند. 

بنابراین، بهترین کاری که می توانید در زمانی که گوشی شما در اثر آب آسیب می بیند انجام دهید این است که به مرکز تعمیر گوشی آب خورده مراجعه کنید و اجازه دهید تکنسین متخصص به مشکل دسترسی پیدا کند. بهترین و مطمئن ترین مرکز برای تعمیر گوشی آب خورده سایت الو موبایل است.

پس اگر صاحب یک تلفن همراه هستید و در اثر آب آسیب می بیند، آن را به مرکز خدمات الو موبایل بفرستید تا کارشناسان با تجهیزات مدرن به آسیب‌های وارده دسترسی پیدا کنند و به شما بگویند که آب باعث  آسیب چه قسمتی شده است، سپس آن را برای شما تعمیر می‌کنند.

به عنوان مرکز رسمی تعمیرات، الو موبایل همیشه در خدمت شما هستند و وقتی دستگاه آسیب دیده خود را در اثر آب به آنجا می فرستید، انتظاری جز خدمات تعمیر عالی ندارید.

ما در این مطلب در مورد تعمیر گوشی آب خورده اطلاعات لازم را با شما به اشتراک گذاشتیم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

مقالات آموزشی موبایل