برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

برنامه دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

دانلود پست اینستاگرام یکی از دغدغه های افرادی است که از برنامه اینستاگرام استفاده می کنند؛ زیرا اینستاگرام، یکی از محبوب ترین برنامه های رسانه های اجتماعی است که زمان زیادی را برای آن صرف می کنیم.  همانطور که قبلاً می دانید، این پلتفرمی است که در آن عکس ها و ویدیوها در قالب داستان، پست و پیام به اشتراک گذاشته می شود. کاربران همچنین می توانند اکانت های سازندگانی را که دوست دارند دنبال کنند و از محتوای آنها لذت ببرند. با این حال، بسیاری از اوقات ممکن است به چیزی برخورد کنید و بخواهید آن را به صورت آفلاین ذخیره کنید تا به آن دسترسی داشته باشید، حتی زمانی که اینترنت ندارید.  ممکن است غیرممکن به نظر برسد زیرا اینستاگرام ویژگی هایی را ارائه نمی دهد که به شما امکان دهد محتوای دیگران را به صورت آفلاین بارگیری کنید؛ اما چندین برنامه هستند که برای دانلود پست اینستاگرام مناسب هستند. در این مقاله بیشتر در مورد برنامه دانلود از اینستاگرام بحث می کنیم. با ما همراه باشید تا با ابزار های کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام آشنا شوید.

 

چه نوع ویدیوهای اینستاگرام را می توانید دانلود کنیم؟

بسته به روش انتخابی خود، می توانید هر نوع محتوای ویدیویی را از اینستاگرام دانلود کنید. این شامل دانلود پست اینستاگرام، حلقه های اینستاگرام، ویدیوهای اینستاگرام و استوری های اینستاگرام می شود. حتی اگر گزینه ضبط صفحه را انتخاب کنید، می توانید ویدیو های لایو اینستاگرام را دانلود کنید.

پیشنهاد ویژه : آموزش تعمیرات موبایل به صورت تخصصی

چه نوع ویدیوهای اینستاگرام را می توانید دانلود کنیم؟

چگونگی دانلود پست اینستاگرام روی گوشی

بیایید با دانلود پست اینستاگرام در دوربین گوشی خود شروع کنیم. چه از آیفون، اندروید یا هر دستگاه هوشمند مدرن دیگری استفاده می‌کنید، راه‌ های مختلفی برای ذخیره ویدیو های اینستاگرام وجود دارد.

  • روش 1: دستی

شما نمی توانید از یک ویدیو اسکرین شات بگیرید، اما گوشی هوشمند شما احتمالا می تواند از صفحه نمایش ضبط کند. برای این کار باید ضبط صفحه را به صورت دستی به تنظیمات سریع خود در گوشی اضافه کنید. پس از آن، می توانید به منوی سریع خود بکشید، رکورد را بزنید و اجازه دهید ویدیو پخش شود.

در آیفون‌ ها، نوار قرمز بالای صفحه به این معنی است که ضبط صفحه در حال انجام است.

تمام این موارد ساده است، ولی نکاتی برای اطمینان از تصویربرداری وجود دارد:

  • روش دوم: استفاده از وب سایت

برخی از وب سایت ها به شما این امکان را می دهند که ویدیوهای اینستاگرام را بدون نصب نرم افزار اضافی بر روی گوشی خود دانلود کنید.

از سایتی مانند Save Insta می توانید، استفاده کنید. کافی است روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای ویدیوی اینستاگرامی که می‌خواهید ذخیره کنید ضربه بزنید، سپس پیوند پست را کپی کرده و در این سایت قرار دهید. سپس، باید بتوانید ویدیوی خود را ایزوله کرده و آن را در دستگاه خود ذخیره کنید.

دستورالعمل‌های Save Insta برای Safari در iOS است، بنابراین اگر آن را در مرورگر یا دستگاه دیگری امتحان کنید، ممکن است نتایج متفاوتی داشته باشید.

  • روش 3: استفاده از یک برنامه

اگر نمی‌خواهید با ضبط صفحه نمایش یا وب‌ سایت‌ها خود را به زحمت بیاندازید، بهترین گزینه اپ استور است. بعضی از برنامه ها بهتر از سایر برنامه ها هستند. خوشبختانه، ما یک تفکیک از بهترین برنامه برای دانلود پست اینستاگرام برای شما انجام داده ایم؛ اگر به دنبال دانلود پست اینستاگرام از طریق یک برنامه  هستید، باید از یکی از این موارد استفاده کنید. که در ادامه این مقاله به ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام می پردازیم.

پیشنهاد ویژه : تعمیرات گوشی سامسونگ با گارانتی

برنامه Video Downloader   برنامه دانلود از اینستاگرام

این برنامه دانلود پست اینستاگرام به شما کمک می کند تا هر نوع محتوا را از حساب های عمومی اینستاگرام ذخیره کنید. می‌توانید ویدیوها، عکس‌ها، داستان‌ها، حلقه‌ها و نکات برجسته را از برنامه رسمی اینستاگرام و Instagram Lite در تلفن خود ذخیره کنید.

علاوه بر این، می توانید به راحتی با زیرنویس ها و هشتگ ها دوباره پست کنید تا فالوورهای بیشتری به دست آورید؛ همچنین می توانید به راحتی محتوای دانلود شده را از طریق قابلیت اشتراک گذاری اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این بهترین برنامه دانلود ویدیوی اینستاگرام رایگان است که استفاده از آن ساده و 100٪ آسان است. می توانید در حالت آفلاین به محتوای دانلود شده دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، برنامه به خوبی طراحی شده است تا سه عملکرد را به طور همزمان انجام دهد دانلود کننده ویدیو، دانلود کننده داستان و بارگیری حلقه.

برنامه Video Downloader

ویژگی های قابل توجه این برنامه :

این برنامه به شما امکان می دهد ویدیو ها را به راحتی ذخیره کنید.

می توانید چندین محتوا را به طور همزمان دانلود کنید.

برای دانلود محتوا، فقط باید لینک را در برنامه کپی و جایگذاری کنید.

برنامه دانلود از اینستاگرام

برنامه InstaSaver   برنامه دانلود از اینستاگرام

این برنامه دانلود پست اینستاگرام به شما امکان می دهد محتوای دیگران را از اینستاگرام بازنشر کنید. این یکی از بهترین برنامه‌ها برای دانلود ویدیوها و عکس‌های اینستاگرام است که دارای آخرین ویژگی‌ها و میلیون‌ها بارگیری در فروشگاه Google Play است.

این دانلودر عکس اینستاگرام قادر به دانلود تصاویر، ویدئوها، استوری ها، تلویزیون IG و حتی آخرین پیشنهاد از اینستاگرام مانند حلقه های اینستاگرام است.

این برنامه دانلود پست اینستاگرام آسان برای استفاده و رایگان است. هیچ نواری روی تعداد دانلودهایی که می توانید با این یکی از بهترین برنامه های مدیریت رسانه های اجتماعی انجام دهید وجود ندارد. فقط چند مرحله ساده را دنبال کنید و هر چیزی را از اینستاگرام دانلود کنید، حتی تصاویر پروفایل.

ویژگی های این برنامه :

دانلود سریع و آسان عکس اینستاگرام.

دانلود استوری ها و داستان ها با کیفیت بالا.

مستقیماً از این برنامه دانلود ویدیوهای اینستاگرام در اینستاگرام بازنشر می شود.

این بهترین دانلودر برای اینستاگرام دارای حالت تاریک برای کاهش خستگی چشم است.

 

برنامه Repost For IG   برنامه دانلود از اینستاگرام

برنامه Repost for IG یکی از بهترین برنامه‌ها برای ذخیره ویدیو های اینستاگرام در رول دوربین است و به کاربر این امکان را می‌دهد که عکس‌های اینستاگرام را بدون نیاز به دنبال کردن ناشر اصلی پست بازنشر کند.

این بهترین دانلود کننده ویدیوی اینستاگرام بدون ویژگی واترمارک است و همچنین به کاربران اجازه می دهد بدون افزودن هیچ لوگوی خارجی مجددا پست کنند. این برنامه 100٪ رایگان برای دانلود و استفاده است و از ارسال مجدد عکس های IG بدون خروج از برنامه پشتیبانی می کند. می توانید آن را را در فید اینستاگرام خود ارسال کنید، ذخیره کنید یا با هر برنامه دیگری به اشتراک بگذارید. همچنین، می‌توانید ویدیوها را دانلود کنید تا بتوانید بعداً دوباره آن‌ها را پخش کنید.

ویژگی های این برنامه :  برنامه دانلود از اینستاگرام

با سرعت بالا عکس ها و فیلم ها را دانلود می کند.

ویلعکس‌ها/فیلم‌ها را به سرعت بدون خروج از برنامه ارسال می کند.

واترمارک ها را بر اساس نیاز خود فعال یا غیرفعال می کند.

 

برنامه Quick Save

مانند سایر برنامه‌های دانلود پست اینستاگرام، Quick Save نیز همین کار را انجام می‌دهد. پس از دانلود محتوا، می توانید آن را بازنشر کنید یا حتی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این برنامه ویدیوهای اینستاگرام را در یک دوربین ذخیره می‌کند که دارای ویژگی داخلی است که به شما امکان می‌دهد تصاویر و ویدیوها را با استفاده از چندین فیلتر و ابزار ویرایش، ویرایش کنید. برای افزودن سرگرمی بیشتر، کاربر می تواند با استفاده از این برنامه دانلود ویدیوهای اینستاگرام ، به استایل شبکه و تقسیم عکس برود.

ویژگی های قابل توجه این برنامه:

گزینه Copy Share URL را انتخاب کرده و دانلود کنید.

درک رابط کاربری برای همه آسان است.

تصاویر و فیلم ها را سریع دانلود می کند.

به شما امکان می دهد قبل از دانلود تصاویر، ویرایش سریع انجام دهید.

 

برنامه Insget

برنامه Insget بهترین برنامه برای دانلود پست اینستاگرام است. استفاده از این برنامه آسان، ساده، راحت است و برای دانلود عکس ها و ویدیوها از اینستاگرام مناسب است. USP این برنامه رابط کاربری زیبا و روان آن است که پس از هر اقدامی که در برنامه انجام می شود، یک تبلیغ تمام صفحه مزاحم ارائه نمی دهد.

یکی دیگر از ویژگی های برنامه Insget این است که می توانید به راحتی عکس ها، داستان ها و حلقه ها را از حساب های عمومی و خصوصی در پلتفرم دانلود کنید. علاوه بر این، همچنین به شما امکان می دهد آن را مستقیماً به فید، داستان ها یا هر برنامه دیگری ارسال کنید.

استفاده از این برنامه دانلود کننده عکس IG بسیار آسان است، تنها کاری که باید انجام دهید این است که URL را کپی کنید و روی دکمه دانلود کلیک کنید. در مرحله بعد، روی اشتراک گذاری کلیک کنید و برنامه Insget را انتخاب کنید تا ویدیو به طور خودکار بارگیری شود. علاوه بر فایل های رسانه ای، عنوان شامل هشتگ ها و نویسنده آن نیز ذخیره می شود.

ویژگی های قابل توجه این برنامه :

همراه با رابط کاربری روان.

حتی بدون اتصال به اینترنت به خوبی کار می کند.

برای شروع دانلود محتوا کافی است URL ها را کپی کنید.

حتی می توانید چندین فایل را همزمان از هر نمایه ای دانلود کنید.

 

برنامه FastSave

برنامه FastSave یکی از بهترین برنامه ها برای ذخیره عکس ها و حلقه های اینستاگرام است. این به کاربران امکان می دهد عکس ها و ویدیوهای اینستاگرام را در دستگاه های خود ذخیره کنند و در حالت آفلاین نیز قابل مشاهده باشند. FastSave به شما امکان ارسال مجدد تصاویر را می دهد و بارگیری حلقه های اینستاگرام را بدون واترمارک ارائه می دهد. جالب اینجاست که هیچ نواری روی تعداد دانلود هایی که می توان انجام داد وجود ندارد. این بهترین برنامه برای دانلود عکس اینستاگرام به شما آزادی دانلود نامحدود عکس و فیلم را می دهد.

ویژگی های قابل توجه این برنامه :    برنامه دانلود از اینستاگرام

داستان های ذخیره شده سریع را در نواری در بالای صفحه اصلی مشاهده می کنید.

با فشار طولانی روی عکس ذخیره شده، جزئیات کاربران را دریافت می کنید.

با این برنامه دانلو پست اینستاگرام سرعت دانلود سریع دریافت می کنید.

ارسال مجدد، اشتراک گذاری و حذف عکس ها از برنامه FastSave وجود دا د.

عکس های ذخیره شده خود را مخفی کنید فوراً آنها را در یک قفسه مخفی ذخیره کنید.

 

برنامه Instore    برنامه دانلود از اینستاگرام

برنامه Instore یکی از بهترین برنامه های دانلود ویدیوی IG است که بیش از 20 ابزار را برای کاربران رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. استفاده از این اپلیکیشن بسیار آسان است و رابط کاربری روانی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

با ارتقای جدید آن، می‌توانید از این برنامه برای ایجاد هشتگ و کپشن فقط با آپلود تصاویر خود استفاده کنید. این یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی است که امکان دانلود محتوای HD را فراهم می کند و استفاده از آن رایگان است.

همچنین می‌توانید از این برنامه برای ارسال مجدد ویدیوها و تصاویر بدون ورود به سیستم استفاده کنید. این برنامه عملکردهای متعددی مانند ذخیره‌ کننده داستان، تولیدکننده هشتگ، تولیدکننده عنوان، دانلودکننده ویدیو، دانلودکننده DP و تغییر اندازه‌دهنده DP را ارائه می‌دهد. کاربران همچنین می توانند با استفاده از برنامه یک کلاژ ایجاد کنند.

ویژگی های قابل توجه این برنامه :

برنامه Instore برای نصب آن هزینه ای ندارد.

می توانید از آن برای ساخت کلاژ، تغییر اندازه تصاویر و موارد دیگر استفاده کنید.

این برنامه همچنین ویژگی های تولید هشتگ و کپشن را ارائه می دهد‌.

 

برنامه Ins Downloader  برنامه دانلود از اینستاگرام

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌ها برای این لیست از بهترین برنامه‌های دانلود پست اینستاگرام، Ins downloader است که برای اجرای بسیاری از وظایف مانند دانلود تصاویر پروفایل با کیفیت HD، فیلم‌ها، تصاویر با کیفیت بالا و موارد دیگر طراحی شده است. برنامه بارگیری ویدیوی حلقه‌های اینستاگرام همچنین دارای یک پخش‌کننده ویدیوی داخلی است که می‌تواند ویدیوها را به صورت حلقه پخش کند. علاوه بر این، برنامه به طور مداوم مشکلات و اشکالات را برای حفظ سرویس رفع می کند.

کاربران می توانند ویدیوهای Insta را با یک کلیک دانلود، مدیریت، ارسال مجدد و استفاده مجدد کنند. این یک برنامه سبک وزن است که تمام عملکردها را بدون ورود به سیستم امکان پذیر می کند.

ویژگی های قابل توجه این برنامه :  برنامه دانلود از اینستاگرام

برای استفاده از ویژگی های این برنامه نیازی به ورود به سیستم نیست.

دانلود انبوه به شما امکان می دهد تصاویر و ویدیوها را برای دانلود انتخاب کنید.

می توانید پست ها را حتی با هشتگ و کپشن دانلود کنید.

پشتیبانی از دانلود چندگانه با سرعت بالا.

ما در این مقاله به ابزارهای کاربردی برای دانلود پست اینستاگرام پرداختیم، امیدواریم سودمند بوده باشیم.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۴.۷ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات