معرفی بهترین برنامه های موزیک پلیر آیفون رایگان

معرفی بهترین برنامه های موزیک پلیر آیفون رایگان

یکی از جذابیت‌های بی‌پایان دستگاه‌های آیفون، توانایی پخش موسیقی به وسیله موزیک پلیرها است. انتخاب بهترین موزیک پلیر برای iOS می‌تواند تجربه گوش دادن به موسیقی را بیشترین لذت راحتی و کیفیت فراهم کند. در این مطلب از وبسایت الو موبایل، به معرفی بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون رایگان می‌پردازیم تا شما را در انتخاب بهترین گزینه برای سلیقه و نیازهای خود یاری نماییم.

 

بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون رایگان کدام اند؟

در زیر به بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون اشاره خواهیم کرد تا از گوش دادن به موسیقی با آیفون خود لذت ببرید و از ویژگی‌ها و امکانات آنها بهره‌مند شوید

1- برنامه ی New Monaural

New Monaural  یک موزیک پلیر با ویژگی‌های جالب و منحصربه‌فرد است. این برنامه با ارائه تجربه‌ای از پخش صدای طبیعی، به کاربران امکان می‌دهد تا آهنگ‌ها را با شیوه‌ای خاص بشنوند. همچنین، این اپلیکیشن امکان گوش دادن به آهنگ‌ها به شیوه استاندارد را نیز فراهم کرده است.

یکی از ویژگی‌های جالب New Monaural، قابلیت نرخ هماهنگی LR است که به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان پخش صداها را در گوش سمت چپ و سمت راست کنترل کنند. این ویژگی به خصوص برای افرادی که یکی از گوش‌هایشان کم‌شنوا است، مفید خواهد بود.

لازم به ذکر است که این برنامه از زبان‌های انگلیسی و ژاپنی نیز پشتیبانی می‌کند، که به کاربران از زبان‌های مختلف امکان استفاده از آن را می‌دهد.

که می توانید از لینک ارائه شده دانلود کنید : دانلود

ویژگی‌های کلیدی:

  • ارائه تجربه صدای فراگیر
  • توانایی تبدیل آهنگ‌های استریو به آهنگ‌های مونورال
  • گزینه‌ای برای مشاهده نرخ هم‌خوانی صدای چپ و راست (LR Concordance) بر اساس سبک ارسالی از سوی کاربر
  • رابط کاربری مینیمال

2- نرم افزار VOX  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

برنامه VOX یک موزیک پلیر بسیار کامل و کارآمد برای ایفون و ایپد محسوب می‌شود. این برنامه تقریباً از تمامی فرمت‌های موجود مانند FLAC، APE، WAV، ALAC، MP3، WMA، OGG و سایر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند، که این موضوع یکی از دلایل اصلی محبوبیت آن است. همچنین، این برنامه به شما این امکان را می‌دهد که به کتابخانه موسیقی iTunes، SoundCloud ، Spotify و Last.FM  دسترسی داشته باشید.

VOX همچنین قابلیت گوش دادن به بیش از 30 هزار ایستگاه رادیویی را فراهم می‌کند. ظاهر زیبا و ساده این موزیک پلیر، تجربه‌ی لذت‌بخشی از استفاده را فراهم می‌کند.

این برنامه در کل به صورت رایگان در دسترس قرار دارد و می‌توانید آن را از اپل استور دانلود کنید. اما برای بهره‌مندی از برخی امکانات مانند دسترسی بینهایت به فضای ابری نیاز به تهیه اشتراک ماهیانه دارید. مهمتر از همه، VOX این امکان را فراهم می‌کند که از طریق اپل واچ هم از آن استفاده کنید، که این امکان به شما این امکان را می‌دهد تا موزیک پلیر را در دستگاه‌های مختلف خود داشته باشید و به راحتی از آن بهره ببرید.

که می توانید از لینک ارائه شده دانلود کنید : دانلود

ویژگی‌های کلیدی بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

  • اکولایزر داخلی با گستره زیادی از تنظیمات از پیش تعیین‌شده
  • امکان اتصال حساب‌هایFM، Soundcloud و Spotify
  • حذف دکمه‌های پخش اولیه
  • ژست حرکتی روان

پیشنهاد ویژه : تعمیرات گوشی آیفون با گارانتی در الو موبایل

بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون رایگان کدام اند؟

3- jetAudio  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

jetAudio یکی دیگر از پلیرهای عالی برای کاربران آیفون است که به دنبال گزینه‌های مختلف برای پخش موسیقی می‌گردند. این موزیک پلیر توسط شرکت کرده‌ای کاون (COWON) که در زمینه تولید پلیرهای موسیقی فعالیت می‌کند، توسعه یافته است. موزیک پلیر jetAudio امکانات پخش را در صفحه اصلی پلیر نشان می‌دهد و هر فعالیت در این برنامه دارای چندین گزینه است که با ضربه زدن بر روی نماد مرتبط قابل دسترسی است.

علاوه بر این، این پخش‌کننده موسیقی از تعداد زیادی از ژست‌های ضربه‌ای مانند یک ضربه بر بروی کاور آلبوم برای جابه‌جایی اشعار و لیریکس، دو ضربه برای پخش و مکث، سه ضربه برای تغییر حالت لوپ یا شافل در فهرست پخش پشتیبانی می‌کند. در کنار یک اکولایزر با امکانات زیاد، این موزیک پلیر دارای یک تقویت‌کننده صدا برای بهبود بیس (Bass)، عمق (Depth)، پیچ-شیفتینگ (Pitch-Shifting) و ریورب (Reverb) نیز هست.

می‌توانید این برنامه را به صورت رایگان همراه با تبلیغات یا نسخه پولی بدون تبلیغات و همچنین نسخه حرفه‌ای که در آن گزینه‌های تغییر تم اضافه می‌شود، استفاده کنید. همچنین می‌توانید افزونه‌های تقویت‌کننده صدا را برای بهبود تجربه شنیداری خود خریداری کنید.

که می توانید از لینک ارائه شده دانلود کنید : دانلود

ویژگی‌های کلیدی:

  • تقویت‌کننده صدا
  • اکولایزر قدرتمند
  • انبوهی از ژست‌های حرکتی جالب
  • رابط کاربری سریع

4- برنامه Flacbox بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

پخش‌کننده موزیک Flacbox ممکن است یکی از محبوب‌ترین موزیک پلیرهای iPhone باشد و یکی از برنامه‌های موفق با امکانات فراوان که به شما این امکان را می‌دهد که فایل‌های موسیقی دانلود شده خود را بدون نیاز به همگام‌سازی با کتابخانه موسیقی iPhone، iPad یا iPod خود مستقیماً پخش کنید. بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

این برنامه از چندین فرمت صوتی با کیفیت بالا مانند FLAC، MP3، AAC، OGG، M4A، WAV، AIFF و سایر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند، و شما قادر خواهید بود به‌طور یکپارچه میان موزیک‌های ذخیره‌شده در ابری خود از جمله Google Drive، OneDrive، Dropbox، Box، MEGA و موارد دیگر حرکت کنید. همچنین، از Flacbox می‌توان برای پخش موسیقی از حافظه‌ی ذخیره‌سازی یا رسانه‌های DLNA روی کامپیوتر استفاده کرد.

رابط کاربری این پخش‌کننده موزیک نیز قدرتمند است و دارای گزینه‌هایی مانند اکولایزر داخلی، کنترل سرعت پخش، و ویژگی منحصر به فردی برای نشانه‌گذاری قسمت مورد علاقه از یک آهنگ (در یک زمان خاص) است. نرم‌افزار Flacbox به‌طور خاص به‌عنوان یکی از بهترین پخش‌کننده‌های موزیک برای iOS مورد توجه کاربران جدید قرار گرفته و احتمالاً بهترین پخش‌کننده موزیک برای iOS به حساب می‌آید.

Flacbox به صورت رایگان در اپ استور در دسترس قرار دارد و در صورت نیاز به قابلیت‌های بیشتر، باید با پرداخت درون برنامه‌ای اشتراک ماهیانه برای این موزیک پلیر را تهیه کنید.  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

ویژگی‌های کلیدی:

  • امکان بوکمارک کردن بخش مورد نظر شما از یک ترک
  • پشتیبانی از چندین فرمت صوتی کیفیت بالا
  • پشتیبانی از خدمات ابری
  • اکولایزر داخلی کارآمد

5- Melodista Music Offline Player

Melodista Music Offline Player یک اپلیکیشن رایگان برای آیفون است که تجربه گوش دادن به موسیقی را با رابط کاربری پالوده و تمیز برای کاربران سیستم عامل iOS فراهم می‌کند. این اپلیکیشن امکان وارد کردن موسیقی از برنامه‌های Files، Dropbox، Google Drive و انتقال WiFi را داراست. رابط کاربری به سه بخش تقسیم شده است: بخش اول کتابخانه که تمامی آهنگ‌ها را نمایش می‌دهد، بخش دوم پلی لیست که پلی‌لیست‌های ساخته‌شده توسط کاربر را نمایش می‌دهد و بخش مرور که به کاربر این امکان را می‌دهد آهنگ‌ها را بر اساس هنرمندان یا آلبوم‌ها مشاهده کند. برای تجربه بهتر شنیدن موسیقی، می‌توانید از تصاویر زمینه و بازخورد لمسی در Play/Pause به امکانات برنامه اضافه کنید.

اگر از برنامه اپل میوزیک خسته شده‌اید، رابط کاربری این اپلیکیشن شباهت‌های زیادی با آن دارد؛ اما با امکان وارد کردن موسیقی از منابع مختلف، این برنامه تفاوت خود را نمایان می‌کند. ویژگی‌های متنوعی از جمله انیمیشن پلیر، کنترل‌های جایگزین برای کتاب‌های صوتی و پادکست‌ها، جلوه‌ها و افکت‌های محو و فید صدا و امکان شخصی‌سازی آیکون برنامه نیز در این اپلیکیشن وجود دارند. در مجموع، Melodista Music Offline Player یکی از بهترین پخش‌کننده‌های موسیقی برای سیستم عامل iOS است که بر سادگی تمرکز کرده و به جای تجملات اضافه، تجربه استفاده را بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های کلیدی:

امکان وارد کردن موسیقی از منابع مختلف

مرتب‌سازی موسیقی بر اساس آهنگ، هنرمند و یا آلبوم

رایگان بودن

تصاویر زمینه متنوع برای موزیک پلیر

6- eSound  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

eSound یک برنامه پخش موسیقی برای آیفون و آیپد است که امکانات زیادی برای ارائه دادن دارد. این برنامه به بیش از ۱۵۰ میلیون آهنگ از پلتفرم‌های مختلف دسترسی دارد و با داشتن قابلیت ایمپورت کردن آهنگ از سرویس‌های ابری، ارزش آن به عنوان یک موزیک پلیر دو برابر می‌شود. با این اپلیکیشن می‌توانید آهنگ‌هایی را از فضاهای ابری نظیر گوگل، یاندکس (Yandex)، وان درایو، دراپباکس، درایو، باکس و … به دستگاه خود اضافه کنید.

ظاهر این برنامه شباهت زیادی به اسپاتیفای دارد و می‌توان آن را به عنوان یک کلون از این برنامه با تم و گزینه‌های رنگی مشابه یاد کرد. ای ساوند یک برنامه بسیار ابتدایی است که امکاناتی نظیر اکولایزر یا تنظیمات ازپیش‌تعیین‌شده را ندارد؛ اما به عنوان یک موزیک پلیر آفلاین کار خود را به خوبی انجام می‌دهد.

اگر اولویت شما پخش موسیقی ذخیره‌شده در دستگاه آیفون یا آیپد یا فضاهای ابری باشد، eSound یکی از بهترین انتخاب‌ها در بخش برنامه‌های موزیک پلیر آیفون است و به واسطه دسترسی به ۱۵۰ میلیون آهنگ ارزش مضاعفی پیدا می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی:

  • ایمپورت کردن آهنگ‌ها از فضای سرویس‌های ابری
  • تم تاریک
  • ارسال آهنگ با استفاده از ایرپلی، بلوتوث و یا گوگل کست
  • مدیریت پلی لیست بر مبنای گزینه‌ها و امکانات متنوع

معرفی بهترین برنامه های موزیک پلیر آیفون رایگان

7- بهترین Evermusic

Evermusic یک موزیک پلیر با ویژگی‌های متنوع و مختلف برای آیفون و آیپد است. این برنامه دارای یک رابط کاربری تمیز و کارشده است که در کنار طیف وسیعی از ابزارها این امکان را به شما می‌دهد که همه آهنگ‌های خود را با استفاده از مدیر پلی لیست کارآمد آن سازمان‌دهی کنید. همچنین به لطف پشتیبانی از تمامی فرمت‌های اصلی صدا از جمله MP3، AAC، M4A، WAV، AIFF و M4R که شما مشکلی از بابت ناسازگاری برنامه با فایل‌ها را مشاهده نکنید. بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

اورمیوزک با همه سرویس‌های ابری محبوب مانند مانند Google Drive، Dropbox، OneDrive، Box، WebDAV، SMB، MyDrive، pCloud، HiDrive، MEGA، Yandex.Disk، WD MyCloud Home، DLNA و MediaFire یکپارچگی دارد و کافی است آهنگ‌ها را در سرویس ابری خود آپلود کنید یا بفرستید و مستقیما از همان‌جا به آن‌ها گوش دهید. این موزیک پلیر همچین دارای فن‌آوری بافر کارآمدی است که نقش چشم‌گیر در پخش روان موسیقی دارد. بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

با پشتیبانی از قابلیت اشتراک فایل آیتونر (iTunes File Sharing) و انتقال فایل با وایفای، Evermusic ایمپورت کردن فایل از رایانه شخصی را بسیار آسان کرده است. قابل ذکر است که با داشتن امکاناتی نظیر بوکمارک‌های صوتی، کنترل سرعت پخش و ذخیره موقعیت پخش، این برنامه به عنوان یک پلیر کتاب صوتی نیز بسیار کارآمد عمل می‌کند. اکولایزر داخلی همراه تنظیمات از‌پیش‌تعیین‌شده مختلف برای سبک‌های متنوع در این برنامه وجود دارد. برای تجربه شخصی‌تر حتی می‌توانید اکولایزر را به صورت دستی تنظیم کنید و آمپلیفایر یا تقویت‌کننده آن تغییر دهید.

علاوه بر این، اورمیوزیک امکان استریم موسیقی در اپل تی‌وی (Apple TV) و گوگل کرومکست (Google Chromecast) را نیز دارد. به این موارد پشتیبانی از اپل کارپلی (Apple CarPlay) و ویرایشگر تگ ID3 را نیز اضافه کنید. این گستره بالا از امکانات باعث شده است تا برنامه Evermusic یکی از بی‌رقیب‌ترین برنامه‌های آیفون و آیپد باشد.

ویژگی‌های کلیدی:

  • داشتن امکان استریم موسیقی رو اپل تی‌وی و گوگل کرومکست
  • داشتن امکان اپل کارپلی
  • ویرایشگر قدرتمند تگ‌های ID3
  • اکولایزر داخلی همراه تنظیمات از‌پیش‌تعیین‌شده متنوع
  • پشتیبانی از اشتراک فایل آیتونز و انتقال فایل با وایفای

8- نرم افزار Foobar

فوبار با ارائه پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های فایل‌های موسیقی و سادگی و کاربردی بودن، اعتبار زیادی را به خود اختصاص می‌دهد. رابط کاربری این پلیر تنها دارای گزینه‌های ضروری در کنار یک رابط کاربری برای تنظیمات پربار است. در فوبار، کاربر می‌تواند کتابخانه خود را سینک (همگام‌سازی) کند و یا به صورت دستی مجموعه موسیقی Hi-Res خود را به آن اضافه کند. این برنامه از چندین نوع فرمت فایل موسیقی از جمله MP3، WavePack، FLAC، Opus، Vorbis، AAC، MP4،‌ Musepack، AIFF، WAV و … پشتیبانی می‌کند.

صفحه تنظیمات برنامه فوبار این امکان را به کاربر می‌دهد که پخش موسیقی از طریف چندین گزینه از جمله مدیر جلوه‌های دی اس پی (Digital Signal Processing Effects) جامع برای ویژگی‌های مانند کراسفید (Crossfade)، اکولایزر ۱۸ باندی، امکان داونمیکس (Downmix) کانال‌ها به مونو یا استریو و موارد پرشمار دیگری سفارشی‌سازی کنید. اگر می‌خواهید یک موزیک پلیر با قابلیت‌های متنوع و رابط کاربری تمیز داشته باشید، فوبار یکی از انعطاف‌پذیرترین اپ‌های پخش موسیقی آیفون است. از آن‌جایی که فوبال کاملا رایگان است، شایسته است که در فهرست بهترین برنامه‌های پخش موسیقی آیپد و آیفون رتبه‌بندی شود.  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

ویژگی‌های کلیدی: بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

  • موزیک پلیر همه‌کاره با رابط کاربری تمیز
  • مدیریت جامع افکت‌های پردازش دیجیتال سیگنال (DSP)
  • اکولایزر ۱۸ بانده
  • امکان داونمیکس (Downmix) کانال‌ها به مونو یا استریو

9- Jams On Toast  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

“جمز آن توست” یا “مربا در نان توست” یک برنامه موزیک پلیر برای iOS است که بر تنظیم و سازمان‌دهی آهنگ‌ها به شکل رکوردها و آلبوم‌های شخصی تمرکز دارد. این اپلیکیشن با الهام از دوران صفحه‌های وانیل، طراحی جامع آلبوم‌ها را به نمایش می‌گذارد. همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که آلبوم‌ها را به دلخواه خود چیده و ظاهر و رابط کاربری نرم‌افزار را شخصی‌سازی کنند.  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

لیست آهنگ‌ها در حال پخش براساس شماره‌های آهنگ دسته‌بندی شده است و قابلیت پخش تصادفی در این برنامه وجود ندارد. این ممکن است برخی از کاربران را ناراحت کند، اما ایده پشت این اقدام این است که تجربه گوش دادن به موسیقی را به دوران گرامافون و صفحه وانیل بازگرداند. عناصر بصری در این اپلیکیشن، از جمله نماد هنری آلبوم چرخان، با دقت برای افزودن حس نوستالژی به تجربه شنیداری موسیقی طراحی شده‌اند.

10- برنامه Cs Music Player

برنامه Cs Music Player با ترکیب زیبا از ظاهر جذاب و راحتی در استفاده، تجربه‌ی منحصر به فردی را برای شما به ارمغان می‌آورد. این اپلیکیشن به شما این امکان را می‌دهد که به کنترل کتابخانه iCloud خود به صورت یکپارچه دسترسی پیدا کنید و آهنگ‌ها را بر اساس آلبوم و هنرمند دسته‌بندی کنید. همچنین می‌توانید به راحتی لیست کامل آهنگ‌ها را نمایش دهید و با استفاده از ژست‌های حرکتی، تجربه استفاده را بهبود بخشید.

در Cs Music Player می‌توانید آهنگ‌های یک آلبوم یا هنرمند را پخش کنید و یا با کشیدن انگشت از چپ به راست، آن‌ها را به صورت شافل پخش کنید. این برنامه با انجام این عملیات روی یک ترک، توانایی بالایی در پردازش اطلاعات فنی هر آهنگ (Metadata) را نشان می‌دهد. با کشیدن انگشت به چپ روی یک آهنگ، می‌توانید آن را به صف پخش اضافه کنید. بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

علاوه بر این، Cs Music Player امکان تغییر حالت روز و شب را نیز فراهم کرده است و حتی می‌توانید این حالت را به صورت اتوماتیک تنظیم کنید. از اسلایدرهای رنگی RGB نیز در این برنامه استفاده شده است که جلب توجه بصری را افزایش می‌دهد و به شما امکان سفارشی‌سازی کامل را می‌دهد.  بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون

ویژگی‌های کلیدی:

  • طراحی شده تا یک تجربه شنیداری کاملاً شخصی‌سازی‌شده از موسیقی را به کاربر ارائه دهد.
  • تعداد زیادی از تم‌های سفارشی و تنظیمات نمایش.
  • حالات روز و شب برای تنظیم نورپردازی به صورت دستی یا اتوماتیک.
  • اسلایدرهای RGB برای افزایش جذابیت بصری و نمایش رنگهای سفارشی.

 

کلام اخر

در این مطلب به معرفی بهترین برنامه موزیک پلیر آیفون پرداختیم و نشان دادیم که با توجه به نیازها و ترجیحات شخصی، کاربران می‌توانند از انواع مختلفی از اپلیکیشن‌ها را برای تجربه بهتر در زمینه موسیقی بهره‌مند شوند.این برنامه‌های پخش موسیقی برای تجربه بهتر شنیداری و لذت بردن از موسیقی در هر زمان و مکان انتخاب‌های عالی هستند. از این اپلیکیشن‌ها برای دسترسی آسان و متنوع به موسیقی‌های مورد علاقه خود بهره‌مند شوید.

۱
۲
۳
۴
۵
میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات